  • 1. Data: 2005-01-06 16:48:06
    Temat: mbank, mplan, i mpłyta dvd - śmiechu warte?
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Piszę na grupę, ale właściwie to mam nadzieję, że przeczyta ktoś z
    marketoidów mBanku - ale daliście wspaniały prezent do kredytu
    mieszkaniowego - aż płytę DVD! Prawdziwa value proposition - można nawet
    wybrać sobie płytę! Ooooh, aaaach!
    Już byście się nie wygłupiali z takimi bzdurami, to jest kredyt dla
    dorosłych ludzi na 20 lat - za kogo wy nas (potencjalnych klientów)
    uważacie?

    pozdrawiam
    trainer.

  • 2. Data: 2005-01-06 17:09:47
    Temat: Re: mbank, mplan, i mpłyta dvd - śmiechu warte?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2005-01-06 17:48 trainer said the following:
> [...]
    > Już byście się nie wygłupiali z takimi bzdurami, to jest kredyt dla
    > dorosłych ludzi na 20 lat - za kogo wy nas (potencjalnych klientów)

    Żebys się nie zdziwił. Wielu wydawałoby się poważnych i myślących ludzi
    łapie się na różnej maści gadżety :-) (Np. ja lubię kubki :-) )

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-01-06 17:36:20
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Kamil Jońca wrote:

    > Żebys się nie zdziwił. Wielu wydawałoby się poważnych i myślących ludzi
    > łapie się na różnej maści gadżety :-) (Np. ja lubię kubki :-) )

    no tak, ale czy np. ożeniłbyś się z panną, albo kupił samochód, albo nawet
    wczasy, ze względu na promocję kubka?
    bo dla mnie decyzja o założeniu lokaty na kilka tys. z takiego powodu jest
    za trudna.

    pozdrawiam
    trainer

  • 4. Data: 2005-01-06 17:46:00
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2005-01-06 18:36 trainer said the following:
    [...]

> [...]
    > wczasy, ze względu na promocję kubka?
    > bo dla mnie decyzja o założeniu lokaty na kilka tys. z takiego powodu jest
    Ale to nie chodzi o te _parę_ osób, tylko o większość która sie z tego
    powodu skusi.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-01-06 18:51:32
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ale to nie chodzi o te _parę_ osób, tylko o większość która sie z tego
    > powodu skusi.

    jaka większość - to po prostu kolesie od marketingu czują się zobowiązani
    tworzyć ciągle nowe oferty, jakby koń zobaczył efekty sprzedażowe tej
    promocji to by się zapewne uśmiał :-)))

    pozdro
    trainer

  • 6. Data: 2005-01-07 11:33:45
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Już byście się nie wygłupiali z takimi bzdurami, to jest kredyt dla
    > dorosłych ludzi na 20 lat - za kogo wy nas (potencjalnych klientów)

    wydaje mi się, że przy podejmowaniu tak ważnej, jak sam zauważyłeś, decyzji,
    kubek czy płyta ma marginalne znaczenie. Gadżet wart jest ze 20 pln, powinno
    się chyba brać pod uwagę nieco inne kryteria, płytę to sobie moge kupić sam
    w sklepie

  • 7. Data: 2005-01-07 12:39:44
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    dawanie plyty dvd przy kredycie mieszkaniowym to zadna zacheta,
    ale jak byla w LB promocja i za zalozenie lokaty na 3 m-ce
    dawali filizanki czy cus podobnego i przy tym oprocentowanie
    lokaty bylo korzystne to dlaczego nie ?

    Bob

  • 8. Data: 2005-01-07 15:56:54
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale jak byla w LB promocja i za zalozenie lokaty na 3 m-ce
    > dawali filizanki czy cus podobnego i przy tym oprocentowanie

    to co innego, sam zakładałem lokaty w Citi, gdzie dawali prezenty więcej
    warte niż odsetki (skórzane portfele, walkmany itp.)

  • 9. Data: 2005-01-07 15:56:54
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>