  • 1. Data: 2002-09-14 16:48:07
    Temat: mbank oddaje - walczyc o swoje :)
    Od: v...@p...onet.pl

    mialem taka sytuacje jak dziesiatki innych osob - na poczatku wrzesnia z powodu
    zlego dzialania euronetu nie moglem ani podjac pieniedzy z bankomatu
    (probowalem w czterech euronetach), ani zaplacic karta. w koncu zdesperowany
    wyciagnalem pieniadze z obcego bankomatu, zeby zdazyc na pociag.

    chcialem to olac, ale na stronie mbnaku pisza, zeby o wszystkich problemach z
    karta dzwonic do mlinii

    oczywiscie mlinek mi sciemnial, ze to nie ich wina, ze moze to byla godzina
    szczytu (5 rano :), ze trzeba bylo czekac do oporu przy bankomacie, a pozniej
    stwierdzil, ze sprawdzil i nie ma zadnych logow

    zasugerowalem, ze logi sa w bankomatach, po czym mlinek spisal reklamacje i
    wczoraj dostalem telefon z CKiCZ, ze prowizja naliczona za bankomat millenium
    zostaje zwrocona na moje konto

    prowizja byla smieszna (3.75), ale chodzi o zasade, o to, zeby mbank nie
    traktowal nas jak murzynow

    wojtek bolanowski pisal, ze mbank nie bedzie zwracal prowizji, a jak widac jest
    inaczej

  • 2. Data: 2002-09-14 17:50:20
    Temat: Re: mbank oddaje - walczyc o swoje :)
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > wojtek bolanowski pisal, ze mbank nie bedzie zwracal prowizji, a jak
    > widac jest inaczej

    bo on nie lubi klientów roszczeniowych, czyli normalnych ;)

  • 3. Data: 2002-09-14 18:09:04
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mialem taka sytuacje jak dziesiatki innych osob - na poczatku wrzesnia z
    powodu
    > zlego dzialania euronetu nie moglem ani podjac pieniedzy z bankomatu
    [.............]

    w takich sytuacjach to nawet citibank zwraca :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-09-14 20:07:30
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    ING w takiej sytuacji nic nie pobiera - ostatnio wpadłem pobrać kasę z
    bankomatu - akurat była jakaś awaria, wybrałem więc w okienku i pan od razu
    powiedział że nie pobiera prowizji bo jest awaria, nawet nie musiałem mu o
    tym przypominac

    taka jest normalna zdrowa logiczna procedura - obsługa mBanku jesli chce być
    w porządku powinna standardowo taką czynność wykonać - jeśli wiadomo że jest
    duża awaria euronetu to niestety ale wszyscy którzy w tych godzinach
    wypłacali pieniądze nie powinni płacić prowizji z założenia

  • 5. Data: 2002-09-14 21:15:58
    Od: KOmiX <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik PB napisał, On 9/14/02 10:07 PM:
> [...]
    > duża awaria euronetu to niestety ale wszyscy którzy w tych godzinach
    > wypłacali pieniądze nie powinni płacić prowizji z założenia

    Niestety to nie jest takie proste. Uwazam, ze znakomita wiekszosc takich
    awaryjnych pobran wynika nie z wiekszego padu systemu, tylko
    pojedynczych awarii bankomatu. Ja obliczylem, ze w ciagu 14 m-cy
    zaplacilem 63,50 zl. prowizji z powodu wyciagania pieniedzy z innych
    bankomatow, bo Euronet byl popsuty!!! Kiedys nawet 'czatowalem' z W.
    Bolanowskim - standardowa mowa - nie nasza siec - nie nasz problem. A ja
    uwazam, ze to guzik prawda - w przypadku wirualnych _sprawna_ siec
    bankomatowa to podstawa bytu i atrakcyjnosci banku. A tu nie dosc ze b.
    czesto nie moge wyplacic gotowki, to zdaza sie, ze nieaktualny spis wisi
    na stronach mBanku (przejechalem sie kiedys w Toruniu - przy Szerokiej
    mialy byc 2 bankomaty - jeden daaawno zabrali, drugi przy Lukasie
    nieczynny) i ze jeszcze wlasnie likwiduja maszynki w jednych miejscach i
    stawiaja w drugich.

    Ogolnie uwazam, ze wlasnie bankomaty sa najwiekszym minusem mBanku.

    pozdrawiam
    --
    +========================================+
    | |< O /\/\ i >< |

  • 6. Data: 2002-09-15 07:35:21
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> wrote in message

    [ciach]
    > Kiedys nawet 'czatowalem' z W.
    > Bolanowskim - standardowa mowa - nie nasza siec - nie nasz problem.
    [ciach]
    > Ogolnie uwazam, ze wlasnie bankomaty sa najwiekszym minusem mBanku.

    Na szczęście konkurencja się przepoczwarza (Inteligo) i mBank już tak łatwo
    nie będzie mógł zignorować kwestii bankomatów. Euronet to mikrus w
    porównaniu z PKO.

    Ja już od pewnego czasu używam mBanku tylko do bankomatowania - za chwilę
    Inteligo będzie dla mnie korzystniejsze.

  • 7. Data: 2002-09-15 09:43:13
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

> [...]
    >
    > Ja już od pewnego czasu używam mBanku tylko do bankomatowania - za chwilę
    > Inteligo będzie dla mnie korzystniejsze.

    ja od pewnego czasu niestety nie, bo w Krakowie najbliższy bankomat Euronetu
    mam obecnie jakies 4 km od domu - dlatego przerzuciłem się ze sprawami
    gotówkowymi do pobliskiego oddziału ING

    faktem jest że coraz mniej mnie trzyma w mBanku, oprocentowanie też coraz
    mniejsze, z dodatkowych kart już zrezygnowałem, w zasadzie gdyby nie to że
    konto jest bezpłatne w utrzymaniu to chyba bym sie z nim rozstał

  • 8. Data: 2002-09-15 09:45:20
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    > Niestety to nie jest takie proste. Uwazam, ze znakomita wiekszosc takich
    > awaryjnych pobran wynika nie z wiekszego padu systemu, tylko
    > pojedynczych awarii bankomatu.

    masz rację, tyle że takie akurat sprawy powinny być załatwiane indywidualną
    reklamacją,
    euronet niestety jest dość zawodny, też parę razy zdarzyło mi się na nim
    naciąć

    jeśli jednak występuje awaria całego euronetu, wtedy z góry można
    przypuszczać że wybierający gotówkę w innych bankomatach robią to z przymusu

  • 9. Data: 2002-09-15 19:33:08
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "PB" <d...@u...priv.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    razu
    > powiedział że nie pobiera prowizji bo jest awaria, nawet nie musiałem

    Ameryki nie odkryłeś. ING bierze prowizję od wypłaty w kasie (albo
    za wydanie czeku: wydanie czeku, na podstawie którego można bez prowizji
    dokonać wypłaty w kasie kosztuje tyle samo, wypłata na bankowy dowód
    wypłaty), odsyłając tym samym ludzi do bankomatów. W razie awarii
    bankomatu _zlokalizowanego_przy_oddziale_, w którym dokonujesz wypłaty
    kasowej, bank nie pobiera prowizji. I jest na to oddzielna pozycja w
    TOiP. Nikt Ci więc łaski nie zrobił.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl