  • 1. Data: 2012-02-14 19:43:14
    Temat: mbank - promocja modem i play - watpliwosci
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    Jakies 3 tygodnie temu zlozylem wniosek o zalozenie konta w mbank.
    Skusila mnie do tego promocja, w ktorej otrzymuje za 0 pln modem.
    Pare dni temu otrzymalem modem, umowe z mbanku oraz ... umowe z firmy
    leasingowej Aspiro.net (powiazana z mbank?) a takze umowe z play na usluge
    play online.

    I tu pojawily sie moje watpliwosci bo chce konto, modem takze ale nie chce
    uslugi playonline. Generalnie chce uniknac jakichs dodatkowych kosztow.
    Zaczalem czytac umowe z aspiro, potem zaniepokoila mnie umowa z Play.

    Zajrzalem jeszcze raz na strone mbank w poszukiwaniu tej promocji i ....
    znalazlem 2 promocje z modemem.
    Jedna ma obowizywac do do 29.02.
    Druga do konca marca.

    W pierwszej promocji przez 12 miesiecy mbank placi aspiro za modem - trzeba
    spelnic warunki platnosci karta + wplaty.
    http://www.mbank.pl/lp/ekonto-z-internetem-mbank/ind
    ex.html
    Po 12 miesiacach mozna go wykupic za 1 pln + VAT

    W drugiej promocji mbank placi tylko przez pierwsze 4 miesiace. Potem placi
    sie 29 pln a potem 35 pln.
    http://www.mbank.pl/telefonia/internet/modemy/index.
    html

    Co to jest?
    To sa jakies rozne promocje?

    Co teraz zrobic (nie minelo jeszcze 10 dni od podpisania umowy) aby nie
    wpakowac sie w koszty 29 czy 35 pln / miesiecznie.

  • 2. Data: 2012-02-14 21:12:52
    Temat: Re: mbank - promocja modem i play - watpliwosci
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <b...@w...pl>

    Halinke napisał/a...

    (...)
> [...]
    > http://www.mbank.pl/lp/ekonto-z-internetem-mbank/ind
    ex.html
    > Po 12 miesiacach mozna go wykupic za 1 pln + VAT

    Promocja dla NOWYCH klientów mBanku.

    > W drugiej promocji mbank placi tylko przez pierwsze 4 miesiace. Potem
    > placi sie 29 pln a potem 35 pln.
    > http://www.mbank.pl/telefonia/internet/modemy/index.
    html

    "Promocja" dla OBECNYCH klientów mBanku.

    > Co to jest?
    > To sa jakies rozne promocje?

    j.w.

    r.