  • 1. Data: 2003-08-31 15:37:38
    Temat: [mbank]pytanie o debet (nie linie kredytowa)
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    10 kazdego miesiaca wplywaja na moje konto pieniadze. 10 rowniez pobierane
    sa odsetki za linie kredytowa. czy jesli wyzeruje konto i mbank tego samego
    dnia pobierze odsetki i wplyna pieniadze ostatnim elixirem, to nie dowala mi
    jakiejs kary? moze ktos z was ma takie doswiadczenia? pytam, w mi sie wydaje
    logiczne, ze nie powinni, ale np. citi pobral mi kare za debet nie
    przekraczajacy doby (po prostu najpierw zaksiegowali zejscie, a potem
    wejscie innych pieniedzy w odstepie kilku minut) i kara sie naliczyla
    automatycznie, a oni jej nie zweryfikowali. oczywiscie sie wyklocilam i
    zwrocili mi pieniadze.

    no to jak jest w mbanku?

  • 2. Data: 2003-08-31 15:46:49
    Temat: Re: [mbank]pytanie o debet (nie linie kredytowa)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    rena wrote:
    > no to jak jest w mbanku?

    Uzbrojona w magnetofin zadzwon na mLinie tak z 3 razy zeby miec pelne
    spektrum odpowiedzi. Zachowaj te wypowiedz, ktora najbardziej ci odpowiada i
    pozniej gdyby co, zaopatrzona w dowod rzeczowy ;) mozesz walczyc o swoje

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-08-31 16:02:17
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wejscie innych pieniedzy w odstepie kilku minut) i kara sie naliczyla
    > automatycznie, a oni jej nie zweryfikowali. oczywiscie sie wyklocilam

    Nie rozumiem powodu do kary: odsetki powiększą kwotę wykorzystanej
    linii kredytowej. W mBanku linii kredytowej nie mam, ale w żadnym innym
    banku, gdzie miałem taką sytuację (ROR z linią) nigdy nie zdarzyło mi
    się mieć problemu w takiej sytuacji.
    Czy Citi odsetki nalicza również kilka razy dziennie - na godziny,
    od zmiany salda do zmiany? Jeśli nie, od tego należało zacząć tamtą
    reklamację: saldo na zakończenie dnia księgowego jest dodatnie, więc o
    żadnek karze (?) nie może być mowy.

    --
    Lejak
    j...@a...ODSPAMIACZnet.pl

  • 4. Data: 2003-08-31 16:17:08
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > linii kredytowej. W mBanku linii kredytowej nie mam, ale w żadnym innym
    > banku, gdzie miałem taką sytuację (ROR z linią) nigdy nie zdarzyło mi

    no tak, ale ja chce calkowicie wyzerowac konto, czyli wykorzystac w pelni
    limit kredytowy:) jesli sie nalicza odsetki, to zostanie przekroczony limit.

> [...]
    > od zmiany salda do zmiany? Jeśli nie, od tego należało zacząć tamtą
    > reklamację: saldo na zakończenie dnia księgowego jest dodatnie, więc o

    chyba nigdy nie miales konta w citi. to straszny bank, kazdy telefon to
    jakas bzdurna i sprzeczna z poprzednia informacja. na szczescie to dla mnie
    nauczka, zeby sie trzymac od tego banku z daleka.