  • 1. Data: 2003-01-04 01:53:17
    Temat: mbank - sprawdzcie czy zrealizowano przelewy
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    dokładnie to chodzi o te które miały wyjść 2 stycznia 2003 r.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=515
    28&t=51528&v=f
    Wszystko wskazuje na to że 2 stycznia załamała się opisywana przez Wojtka
    Bolanowskiego w poniższym wątku logika realizacji przelewów
    http://cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=25006&t
    =25006
    ---
    Pozdrawiam
    Sark

  • 2. Data: 2003-01-05 19:09:12
    Temat: Re: mbank - sprawdzcie czy zrealizowano przelewy
    Od: "Figaro" <e...@h...pl>

    Zgadza się, mnie nie zrealizowali jednego przelewu.

    http://www.gazeta.pl/usenet/