  • 1. Data: 2005-09-28 07:14:47
    Temat: mbank wplatomat
    Od: "kura" <k...@k...com>

    Witam grupowiczow,

    Chcialem Was przestrzec przed wplacaniem pieniedzy na konto mbanku przy
    uzyciu wplatomatow. Niedawno chcialem wplacic 4000, wlozylem pieniazki i
    nic. Po kilku minutach wyplulo bardzo pogniecione 100zl i karteczke z
    informacja ze nastapila awaria. Reklamacja moze trwac do 30 dni i nie
    wiadomo jak sie zakonczy. Czuje sie jakos tak nieswojo pozbawiony 3900 zl i
    bez zadnej pewnosci ze odzyskam moje pieniadze. Reklamacje oczywiscie
    zlozylem. Co jeszcze moge zrobic w takiej sytuacji? Potrzebuje tych
    pieniedzy juz dzis.

    --
    rw

  • 2. Data: 2005-09-28 07:35:54
    Temat: Re: mbank wplatomat
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...adres.w.sigu.invalid>

    "kura" <k...@k...com> wrote:

> [...]
    > wiadomo jak sie zakonczy. Czuje sie jakos tak nieswojo pozbawiony 3900 zl i
    > bez zadnej pewnosci ze odzyskam moje pieniadze. Reklamacje oczywiscie

    Heh, i dlatego lepsze jest konto Inteligo, jeśli chodzi o bezprowizyjne
    wpłacanie pieniędzy na własne konto. Wpłacam w kasie - pokazuję tylko pani nr
    rachunku na karteczce i już. Zero problemów.

    --
    Jacek Wojaczyński

    Mój adres: kocurek(%)post.pl - odpisując prywatnie zamień (%) na @.

  • 3. Data: 2005-09-28 07:43:10
    Od: maho <m...@p...net>

    kura wrote:
> [...]
    > bez zadnej pewnosci ze odzyskam moje pieniadze. Reklamacje oczywiscie
    > zlozylem. Co jeszcze moge zrobic w takiej sytuacji? Potrzebuje tych

    Tak z ciekawości, czemu ludzie nie wpłacają mniejszymi porcjami w tych
    wpłatomatach?. Czy grozi to jakimiś dodatkowymi opłatami?

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-09-28 07:49:27
    Od: "kura" <k...@k...com>

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    > Tak z ciekawości, czemu ludzie nie wpłacają mniejszymi porcjami w tych
    > wpłatomatach?. Czy grozi to jakimiś dodatkowymi opłatami?

    Nie wiem jak inni ale ja wlasnie chcialem wplacic wieksza sume i to byla ta
    mniejsza porcja.

    --
    rw

  • 5. Data: 2005-09-28 07:58:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@p...adres.w.sigu.invalid>
    napisał w wiadomości news:Xns96DF61A42B417kicimicimiau@pzld.zuzel.org...

> [...]
    nr
    > rachunku na karteczce i już. Zero problemów.

    Zwlaszcza lepsze jest konto Inteligo kiedy do kasy jest 20 osob...
    ... albo kiedy jest godzina 21:00 czy 8:00 i PKO BP jest zamkniete

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-09-28 08:01:28
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości, czemu ludzie nie wpłacają mniejszymi porcjami w tych
    > wpłatomatach?.

    To jest rozwiązanie sprawdzające się nie tylko przy wpłatomatach, bo przy
    bankomatach też, ale nie wymagaj zbyt wiele od klientów, których w końcu
    nikt i nic nie zmusza nie tylko do myślenia, ale nawet do czytania.
    http://www.mbank.com.pl/images/depozyt/wsun_banknoty
    .jpg
    "UWAGA: Próba wpłaty bardzo zniszczonych banknotów może spowodować awarię
    bankomatu depozytowego. Prosimy sprawdzić stan banknotów przed ich
    wpłaceniem albowiem nie mogą być pogniecione, naddarte, wyprane ani mieć
    pozaginanych rogów. Ważne: Bankomat nie przyjmuje monet."

    > Czy grozi to jakimiś dodatkowymi opłatami?

    Nie, ale grozi przegrzaniem stron dokonujących operacji. Białka przed, a
    maszyny w trakcie.

    Pozdr.
    K.K.

  • 7. Data: 2005-09-28 08:11:58
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...adres.w.sigu.invalid>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Zwlaszcza lepsze jest konto Inteligo kiedy do kasy jest 20 osob...

    Jeszcze mi się nie zdarzyło. Wpłacam w okolicach godz. 15-tej lub 16-tej
    i max 3-4 osoby przede mną. Centrum Bydgoszczy, oddział przy Starym Porcie.

    > ... albo kiedy jest godzina 21:00 czy 8:00 i PKO BP jest zamkniete

    Lepsze to niż połknięcie przez wpłatomat 3 900 zł... Wtedy to już tylko
    rozłożyć bezradnie ręce i modlić się o pozytywne rozpatrzenie reklamacji po
    30 dniach.

    Jak wpłacam w okienku PKO BP to jakoś jestem pewniejszy, że kasa pojawi się
    na koncie. W razie co - zawsze mam potwierdzenie na papierze z pieczątką i
    podpisem kasjera/kasjerki.

    Z reguły jeszcze tego samego dnia, po paru godzinach, kasa jest na koncie.

  • 8. Data: 2005-09-28 08:56:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:Xns96DF67C19CE08kicimicimiau@pzld.zuzel.org...

    > Jeszcze mi się nie zdarzyło. Wpłacam w okolicach godz. 15-tej lub 16-tej
    > i max 3-4 osoby przede mną. Centrum Bydgoszczy, oddział przy Starym
    Porcie.

    Dobrze, ze ci pasuje ale to oznacza ze konto Inteligo jest pod tym wzgledem
    lepsze _dla_ciebie_ a piszesz jakby bylo lepsze dla wszystkich

    > Lepsze to niż połknięcie przez wpłatomat 3 900 zł... Wtedy to już tylko
    > rozłożyć bezradnie ręce i modlić się o pozytywne rozpatrzenie reklamacji
    po
    > 30 dniach.

    ja wiem czy lepsze...
    Efekt jest taki ze (z opoznieniem) ale pieniadze laduja na koncie w mBanku.
    A w PKO BP wplaty o 21:00 nie dokonasz
    Co tu porownywac?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2005-09-28 09:11:47
    Od: Wojciech Pałasz <w...@t...com.pl>

    > ja wiem czy lepsze...
    > Efekt jest taki ze (z opoznieniem) ale pieniadze laduja na koncie w
    > mBanku.
    > A w PKO BP wplaty o 21:00 nie dokonasz
    > Co tu porownywac?

    Otóż to. Niektórzy choćby pracujący do 17:00 i później mogą nie zdążyć przed
    18-tą do banku PKO BP.

    Wojtek Pałasz
    Gdańsk

  • 10. Data: 2005-09-28 09:36:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> writes:

> [...]

    Oj, nie wiem, czy nie jest wiecej oddzialow PKO BP czynnych do 21:00
    niz wplatomatow mbanku.

    A juz oddzialow czynnych od 8 to jest na pewno grubo wiecej.

    MJ