  • 1. Data: 2005-09-04 16:28:27
    Temat: milenium bank
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czy ktos wie jak to jest z tymi lokatami w milenium bank ?teraz oferuja niby
    7%
    zakladal ktos tam ?jest moze gdzies lepszy bank z lepszym oprocentowaniem ?

  • 2. Data: 2005-09-04 16:56:15
    Temat: Re: milenium bank
    Od: "Tojek" <tojek-[UsunTo]-@interia.pl>

    7% lokata na trzy miechy w skali roku, moim zdaniem lepiej OKO lub Emax

  • 3. Data: 2005-09-04 17:08:30
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2005 18:56:15 +0200, Tojek napisał(a):

    > 7% lokata na trzy miechy w skali roku, moim zdaniem lepiej OKO lub Emax

    tez sie przenioslem z banku z lokatami do mbanku m.in. dla e-maxa, ale
    roznica w oprocentowaniu jest spora, ajesli ktos planuje nie wydawac
    pieniedzy przez niezbyt w koncu dlugi czas, to czemu polecasz emaxa? Nie
    znam dokladnych warunkow, ale tez Ty nie nie podales, ktore to z warunkow
    Ci sie nie podobaja, wiec zakladam, ze sam fakt iz jest to lokata a nie
    rachunek a'vista jest nie do przyjecia.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-09-04 19:38:55
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    na lukas ekonto pro
    ma mwieksze oprocentowanie na rachunku biezacym niz na tym emaxie ?
    chyba ze zle widze?

  • 5. Data: 2005-09-04 20:12:32
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > znam dokladnych warunkow, ale tez Ty nie nie podales, ktore to z warunkow
    > Ci sie nie podobaja, wiec zakladam, ze sam fakt iz jest to lokata a nie

    W mBanku jest tak: ekonto 1%, emax 2% a emax+ 4% (tylko jedna wypłata w
    necie w ciągu miesiąca, dalsze wypłaty za 5 zł przez mlinię). Noi jest
    jeszcze SFI i eMakler.

  • 6. Data: 2005-09-04 21:05:19
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    ekonto pro w lukasie
    4.20% lokata, a przez e-bank 0,2% wiecej
    a sam rachunek ror na 3.75%
    to chyba niezla oferta?

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dffkfk$6au$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 7. Data: 2005-09-04 21:56:03
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2005 23:05:19 +0200, bartek napisał(a):

    > ekonto pro w lukasie
    > 4.20% lokata, a przez e-bank 0,2% wiecej
    > a sam rachunek ror na 3.75%
    > to chyba niezla oferta?

    super, że masz ekonto pro, ale pytałeś o oprocentowanie lepsze niż 7% w
    millenium i jego warunki. A jakoś nie widzę, żęby to co napisałeś było
    więcej niż 7, a zasady pewnie są na www milenium, a tutaj to możesz o
    szczegóły lub kruczki dopytywać. Ja natomiast (a pod moim postem toczy się
    dalej dyskusja) odparowywałem tylko stwierdzenie, że w mbanku jest lepiej
    (choć sam mam tam konto)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2005-09-05 07:37:35
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    no a ile ty masz w mbanku tych procent?

  • 9. Data: 2005-09-05 16:55:08
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2005 09:37:35 +0200, bartek napisał(a):

    > no a ile ty masz w mbanku tych procent?

    A czy ja gdzieś napisałem, że JA ma więcej w MBANKU? Mam tyle co inni.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl