  • 1. Data: 2010-07-02 19:02:47
    Temat: miliony spekulantów
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    "To w jakiś sposób może zdeterminować zachowanie inwestorów po weekendzie i
    jest pytanie
    czy jeśli wygra prezes Kaczyński to nie pojawi się jakaś nerwowa reakcja, bo
    w cenach
    jest zdyskontowana wygrana Komorowskiego i taki jest konsensus i jeśli tak
    będzie to rynek
    może próbować zwyżkować, natomiast w odwrotnym przypadku trzeba się bardziej
    liczyć z
    możliwością jakiejś negatywnej reakcji, choć ona nie powinna być niewiadomo
    jak negatywna"
    - powiedział Jerzyk.

    W mordę :)

  • 2. Data: 2010-07-02 20:25:39
    Temat: Re: miliony spekulantów
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

> [...]
    > bardziej liczyć z
    > możliwością jakiejś negatywnej reakcji, choć ona nie powinna być

    Nie będzie żadnej negatywnej reakcji. Prezydent Kaczyński to samo dobro.

  • 3. Data: 2010-07-02 20:36:34
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    > czy je li wygra prezes Kaczy ski to nie pojawi si jaka nerwowa reakcja, bo
    > w  cenach

    już jesteś niewolnikiem z zaprogramowaną pozostałością czegoś co u
    człowieka myślacego jest drugą wartością determinującą jego zachowanie

    pierwszą jest dusza

    jest jeszcze pora byś zastanowił się nad sobą

  • 4. Data: 2010-07-02 20:55:05
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Charlie delta wrote:

    > jest jeszcze pora byś zastanowił się nad sobą

    Ty się nie masz nawet co nad sobą zastanawiać. Już jest za późno. Mam
    nadzieję, że spłyniesz po wyborach.