  • 1. Data: 2009-01-15 18:18:00
    Temat: mille biznes - ktoś używa/używał?
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    Planuję przesiadkę z konta mbiznes na jakieś inne, bo mbank mnie
    wkurza.
    Przejrzałem większość ofert i mille biznes start wygląda mi najlepiej
    (jeszcze nie minął mi rok działalności i szukam promocji dla takich
    jak ja) - 18 miesięcy pełna darmocha. Do tego wziąłbym pewnie
    osobiste, do czyszczenia firmowego itp.
    Pobawiłem się trochę demo systemu. Nie zwala z nóg, ale jest ok -
    robię bardzo mało operacji związanych z działalnością, więc nie mam
    wielkich wymagań. Najważniejsze, że to nie flash i działa pod
    Linuksem.

    No właśnie, ale za dużo plusów, coś tu śmierdzi. Czy ktoś używa u nich
    konta osobiste/firmowe i mógłby w skrócie opisać wrażenia? Np. czy
    przelewy przychodzące nie przychodzą o takich porach jak w mbanku...

    Dzięki!

    P.S. W grę nie wchodzą (z różnych powodów): pekao sa, pko bp, getin,
    ing, mbank, alior, bz wbk

  • 2. Data: 2009-01-15 18:22:29
    Temat: Re: mille biznes - ktoś używa/używał?
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    Pierwszy minus mille to oczywiście oprocentowanie 0,10% rachunku
    firmowego. Po kiego grzyba coś takiego w ogóle jest?

  • 3. Data: 2009-01-19 01:21:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Bungiel" <d...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    > Planuję przesiadkę z konta mbiznes na jakieś inne, bo mbank mnie
    > wkurza.

    Jeśli prowadzisz działalność indywidualną (nie jako spółka), to możesz
    spokojnie używać rachunku osobistego - zwykle banki dają dużo lepsze
    warunki. Taka oferta Aliora, jak już im system zacznie działać, może być dla
    Ciebie interesująca (wysokie oprocentowanie + darmowe prowadzenie i
    kilka/naście operacji w miesiącu).

    k.

  • 4. Data: 2009-01-19 09:51:57
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 19, 2:21 am, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > warunki. Taka oferta Aliora, jak już im system zacznie działać, może być dla
    > Ciebie interesująca (wysokie oprocentowanie + darmowe prowadzenie i

    Ano mam działalność indyw. Niektóre banki mają zapis w regulaminie, że
    nie można używać konta osobistego do rozliczeń firmowych (nie pamiętam
    które, mbank chyba też).
    W miesiącu wykonuję <10 operacji, zwykle tylko podatki + kilka
    rachunków, pojedyncze faktury (outsourcing). W mbanku wkurzają mnie
    płatne przelewy na konto osobiste (w mbanku) i ślamazarność z jaką
    ząłatwia się sprawy, których nie można wyklikać w systemie.
    Co do Aliora, czekam aż się ogarnie, bo jak na razie ten system to
    chyba głównie kręcące się kółeczka ;) Chciałem założyć tam konto
    osobiste (konkurs), ale po ponad miesiącu okazało się, że jedank nie
    da rady. Na razie więc trafili na moją czarna listę. Czas reakcji
    równie beznadziejny co mbank. Wolałbym coś bardziej "stabilnego".
    mBank jako system transakcyjny jest dla mnie bardzo wygodny (ale może
    to kwestia przyzwyczajenia, jestem tam od 2002).