  • 1. Data: 2006-11-15 13:03:14
    Temat: mlody czlowiek i gielda
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Jakie sa korzysci i minusy inwestowania w aukcje, grania na gieldzie? Czy
    warto przekonywac do tego mlodego czlowieka?
    Mam napisac krotki o tym artykul, ale ze wlasnie chodzi o mlodego czlowieka,
    potrzeba mi rady ludzi doświadczonych..

    Dziekuje!

  • 2. Data: 2006-11-15 13:12:56
    Temat: Re: mlody czlowiek i gielda
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    doktorynka napisał(a):
> [...]
    > warto przekonywac do tego mlodego czlowieka?
    > Mam napisac krotki o tym artykul, ale ze wlasnie chodzi o mlodego czlowieka,

    Dlaczego masz pisać o tym artykuł skoro nic o tym nie wiesz?

  • 3. Data: 2006-11-15 13:40:41
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa korzysci

    zarabia sie pieniążki

    > i minusy

    traci sie pieniążki, czas i zdrowie

    > inwestowania w aukcje, grania na gieldzie?
    > Czy warto przekonywac do tego mlodego czlowieka?

    Jeżeli za to zapłaci to oczywiście, że warto.

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2006-11-15 13:54:24
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego masz pisać o tym artykuł skoro nic o tym nie wiesz?

    Tez mnie takie rzeczy zawsze interesowaly :))A pozniej mamy poziom prasy
    taki jaki mamy:)))

    Jaca

  • 5. Data: 2006-11-15 14:28:24
    Od: "Muniek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa korzysci

    pieniadze pieniadze pieniadze

    >i minusy

    pieniadze pieniadze

    inwestowania w aukcje, grania na gieldzie? Czy
    > warto przekonywac do tego mlodego czlowieka?

    W koncu z czegos biura maklerskie musza zyc

    http://gielda.blox.pl/ 50zł i KK dla Ciebie GRATIS !!!

  • 6. Data: 2006-11-15 15:44:34
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    1. To nie jest tekst do prasy
    2. Czesto jest tak, ze trzeba pisac o czyms nowym i po to wlasnie
    dowiadywanie sie u innych ludzi na przyklad
    3. Skoro, jak slusznie zauwazyliscie, nie wiem - to pytam. Wydaje mi sie,
    ze zly poziom prasy wynika wlasnie z tego, ze ktos w calosci polega na
    sobie, nie siegajac do zrodel, nie pytajac.

  • 7. Data: 2006-11-15 16:20:53
    Od: "wrr" <w...@v...pl>

> [...]
    > Mam napisac krotki o tym artykul, ale ze wlasnie chodzi o mlodego
    > czlowieka, potrzeba mi rady ludzi doświadczonych..

    Poczytaj takie fora z ostatniego tygodnia, roku
    http://www.bankier.pl/forum/forum_gielda,6,1.html
    http://www.parkiet.com/forum/

  • 8. Data: 2006-11-15 16:27:14
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Dziekuje!

  • 9. Data: 2006-11-15 17:31:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Nov 2006 16:44:34 +0100, "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>
    wklepał(-a):

    >3. Skoro, jak slusznie zauwazyliscie, nie wiem - to pytam. Wydaje mi sie,
    >ze zly poziom prasy wynika wlasnie z tego, ze ktos w calosci polega na
    >sobie, nie siegajac do zrodel, nie pytajac.

    Równie zły poziom jest jak ktoś liczy wyłącznie na innych.

  • 10. Data: 2006-11-15 18:35:12
    Od: Mariusz <t...@t...pl>

    To jest to samo co grac' w ruletke;.