  • 1. Data: 2008-11-20 09:53:16
    Temat: mlodzi lubia nowopowstale banki
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Zastanawiajacy jest ten trend wsrod polskiej mlodziezy.
    Nie wazna reputacja ktora zdobywa sie latami.
    Lepszy jest nimb nowosci, chwyt marketingowo-reklamowy i juz
    chetni leca....

    A potem rozczarowanie i opluwanie wszystkich bankow ze oszukuja :-)

  • 2. Data: 2008-11-20 09:54:53
    Temat: Re: mlodzi lubia nowopowstale banki
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 09:53:16 +0000, Artur O. napisał(a):

    > Zastanawiajacy jest ten trend wsrod polskiej mlodziezy. Nie wazna
    > reputacja ktora zdobywa sie latami. Lepszy jest nimb nowosci, chwyt
    > marketingowo-reklamowy i juz chetni leca....

    Dziękuję :-) to miły komplement :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-20 10:00:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-20, Artur O. <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > chetni leca....
    >
    > A potem rozczarowanie i opluwanie wszystkich bankow ze oszukuja :-)

    To co? Wybieramy PKO BP, czy Pekao S.A. ? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-11-20 10:11:52
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > To co? Wybieramy PKO BP, czy Pekao S.A. ? :)
    Myśle że PEKAO S.A bo to bank z solidnym zapleczem wielkiej międzynarodowej,
    w koncu część UNICREDITO :-)
    Ponadto jest droższy niż PKO więc to gwarancja solidności - w końcu Mercedes
    musi być drogi, no nie ?

    </IRONIA>

  • 5. Data: 2008-11-20 10:13:21
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > To co? Wybieramy PKO BP, czy Pekao S.A. ? :)

    Proponowałbym test w BOŚ, przy tej instytucji na ww. banki mucha nie
    siada.

  • 6. Data: 2008-11-20 10:23:17
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Artur O. pisze:
> [...]
    > chetni leca....
    >
    > A potem rozczarowanie i opluwanie wszystkich bankow ze oszukuja :-)

    A na jakiej podstawie ten wniosek? Dałbym głowę, że słyszałem gdzieś, że
    wybierają banki z dostępem do internetu a najchętniej Inteligo (PKO BP)
    i mBank (BRE).

    Zastanawia mnie ten trend wśród polskiej młodzieży, wybierają stare
    banki molochy i narzekają ...

    Sebastian

  • 7. Data: 2008-11-20 10:26:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > w koncu część UNICREDITO :-)
    > Ponadto jest droższy niż PKO więc to gwarancja solidności - w końcu Mercedes

    a ja wybieram dobre i tanie banki zgodnie z formułą: dlaczego tanie wino
    jest dobre? bo jest dobre i tanie ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-11-20 10:26:55
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Wojciech Bancer pisze:

    > To co? Wybieramy PKO BP, czy Pekao S.A. ? :)

    Wiesz, że Inteligo to część PKO BP?

    Sebastian

  • 9. Data: 2008-11-20 11:27:14
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 11:26:37 +0100, RobertS napisał(a):

    > a ja wybieram dobre i tanie banki zgodnie z formułą: dlaczego tanie wino
    > jest dobre? bo jest dobre i tanie ;-))

    A mi kiedyś dziadek powiedział, żebym pamiętał, że jak będę kiedykolwiek
    chciał coś kupić dobrze i tanio to będę musiał kupić dwa razy.

    Xenocide

  • 10. Data: 2008-11-20 12:33:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-20, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Wiesz, że Inteligo to część PKO BP?

    Wiem. Nawet mam konto. Używam jedynie do kupowania obligacji, bo do
    niczego innego się w sumie nie nadaje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl