  • 1. Data: 2010-01-14 03:20:53
    Temat: moneybookers, wyplata na kartę
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to ile taka
    wyplata sie ksieguje na koncie?

  • 2. Data: 2010-01-14 07:36:47
    Temat: Re: moneybookers, wyplata na kartę
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 03:20:53 +0000, Hants napisał(a):

    > Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to ile
    > taka wyplata sie ksieguje na koncie?

    Nie ma czegoś takiego jak wypłata na kartę, bo każda karta ma swój nr
    konta do którego jest podpięta. Także możesz po prostu wypłacić pieniądze
    na konto a później z niego np przy pomocy karty wypłacić te pieniądze w
    bankomacie.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-01-14 07:49:00
    Od: grzechu <g...@g...com>

    > Nie ma czegoś takiego jak wypłata na kartę....

    ??? Czyżby?
    A ja w na swoim koncie moneybookers w PL widzę opcję wypłaty na kartę
    kredytową Visa. Nigdy tego nie robiłem, więc nie wiem jak długo to
    trwa.

  • 4. Data: 2010-01-14 08:05:48
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 14 Sty, 08:36, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Nie ma czegoś takiego jak wypłata na kartę

    Oczywiście, że jest (o ile mb ma taką opcję)
    Sam korzystam z liqpay.com/ - świetny serwis, tylko przy pierwszym
    razie trzeba czekać na telefon z ukrainy w sprawie weryfikacji danych,
    dalej idzie już wszystko z górki przez serwis www.

  • 5. Data: 2010-01-14 08:08:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 23:49:00 -0800, grzechu napisał(a):

    > ??? Czyżby?
    > A ja w na swoim koncie moneybookers w PL widzę opcję wypłaty na kartę
    > kredytową Visa. Nigdy tego nie robiłem, więc nie wiem jak długo to trwa.

    A jak spłacasz swoją kk, to przelew wysyłasz na nr karty czy nr konta?

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-01-14 08:11:53
    Od: "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl>

    Hants <hants@CUT_ITonet.pl> napisał(a):

    > Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to ile taka
    > wyplata sie ksieguje na koncie?

    Robię takie wypłaty z Moneybookers na kartę regularnie, szkoda tylko że limit wypłaty
    jest 3x 500
    EUR miesięcznie... Szkoda gdyż to jest oczywiście najkorzystniejsza forma sprzedaży
    EUR
    (zakładając, że mamy konto w EUR na Moneybookers). Wypłata na kartę (tzw. zwrot) jest
    bowiem
    traktowany jako zwrot sprzedaży, a więc rozliczany po kursach sprzedaży banku.

    W moim przypadku nigdy to nie trwało dłużej niż 2 dni i to nawet nie robocze
    (wypłacane na VC
    Multi). I to nawet wypłaty na kartę zlecane np w Piątek, potrafiły przyjść na
    rachunek np w Niedzielę,
    mimo że szczegóły tych transakcji były widoczne dopiero w poniedziałek.

  • 7. Data: 2010-01-14 08:17:53
    Temat: Re: moneybookers, wyplata na kart
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to
    > ile taka wyplata sie ksieguje na koncie?

    Jest taka możliwość. Kosztuje tyle samo co przelew na konto. Numer
    karty musi być w zweryfikowany, tzn. trzeba to zrobić klikając w co
    trzeba a mb ściąga z karty parę zł (dodaje do twojego salda). Co do
    księgowania to nie pamiętam ile to trwało, ale na pewno niezbyt
    długo - albo tego samego dnia albo max 2-3 dni.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 8. Data: 2010-01-14 08:18:37
    Od: "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl>

    raz-dwa-trzy <i...@g...com> napisał(a):

    > Oczywi=B6cie, =BFe jest (o ile mb ma tak=B1 opcj=EA)
    > Sam korzystam z liqpay.com/ - =B6wietny serwis, tylko przy pierwszym
    > razie trzeba czeka=E6 na telefon z ukrainy w sprawie weryfikacji danych,
    > dalej idzie ju=BF wszystko z g=F3rki przez serwis www.

    Liqpay jest ciekawą koncepcją, szkoda że tak niesamowicie restrykcyjną. Np jak
    mieszkałem na Malcie,
    więc miałem maltański nr telefonu, a Mastercarda miałem wydaną w UK (Net+ Netellera),
    to nie ma
    szans zrobienia płatności via Liqpay... Karta i nr telefonu muszą być z tego samego
    kraju - strasznie
    głupie zabezpieczenie, ale pewnie w większości przypadków nie przeskadzające, jednak
    na tyle mnie
    zdenerwowało, że jako merchant nigdy nie skorzystam z tej opcji oferowania płatności
    swoim klientom.

  • 9. Data: 2010-01-14 13:42:46
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > na rachunek np w Niedzielę,
    > mimo że szczegóły tych transakcji były widoczne dopiero w poniedziałek.

    Dzieki!

    Ta VC Multi to kredytówka, czy debetówka?

  • 10. Data: 2010-01-14 16:06:18
    Od: "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl>

    Hants <hants@CUT_ITonet.pl> napisał(a):

    > Dzieki!
    >
    > Ta VC Multi to kredytówka, czy debetówka?

    Debetówka. Koszt 30pln rocznie. Wielki plus za traktowanie tej karty pod względem
    opłat i prowizji np
    od wypłaty z bankomatu jak zwykłej Visy. Niestety większość banków za sam fakt, że
    karta jest
    wypukła, a niekoniecznie kredytówka, ma jakieś chore prowizje od wypłat z bankomatów,
    np 3%, min
    7pln. Dlatego polecam VC Multibanku.