  • 1. Data: 2009-08-12 15:37:51
    Temat: multibank.... Litosci...
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja dostali sa
    rownie zdegustowani... Czy tez tylko ja odbieram to tak naturalnie?
    - najpierw wprowadzamy idi***czne oplaty
    - potem pokazujemy JAK DUZO klient oszczedza jak tylko zostanie w tym
    banku-bagnie...

    Moj bosche - to po to byla ta oplata 9,50pln w taryfie Active, zeby teraz moc
    sie chwalic ze jak masz 2,5kpln obrotu na koncie to masz to konto za darmo! ZA
    DARMO!!! Alez luksus!
    Oszczedzic mozesz tez cale 7pln jak masz sms-y a nie karte haselek! Ekstaza!

    Ja mam jeszcze miesiac zeby wypowiedziec umowe, ale juz nie wytrzymuje tego
    co wyrabiaja w tym czyms...

  • 2. Data: 2009-08-12 18:56:12
    Temat: Re: multibank.... Litosci...
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Ekstaza!
    >
    > Ja mam jeszcze miesiac zeby wypowiedziec umowe, ale juz nie wytrzymuje

    Jest jeszcze lepszy numer, jak zrobisz 2,5k w tym miesiacu (sierpniu) to nie
    nalicza ci dopiero 0d 1 października. Dodatkowo pobiorą 1 pażdziernika a
    oddadzą kiedyś tam.
    U mnie było jeszcze śmieszniej. Naliczyli ( a że było 0 przed naliczeniem
    wszedł debet na -9,5 pln), a to "zablokowało możliwość oddania mi tych 9,5
    mimo że obrót zrobiłem". Jedynym sposobem "odblokowania" bylo zapłacic im
    dodatkowo 9,5 aby zlikwidowac debet. Czyli musiałem im wpłacic 9,5 i dzieki
    temu oni "mogli mi potem oddać moje 9,5 i w sumie miałem po tych "klockach"
    2 x 9.5 = 19 pln na koncie.
    horror.

    przejdź na taryfe comfort, tam jest zero opłat...
    niestey mam tam jeszcze troche ojro i nie chciałem teraz wymieniac wiec
    jeszcze sie nie wynosze.
    Jak tylko mi waluta zejdzie zamykam to cholerstwo..

    george

  • 3. Data: 2009-08-12 19:17:19
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Mariusz pisze:
> [...]
    >
    > Ja mam jeszcze miesiac zeby wypowiedziec umowe, ale juz nie wytrzymuje tego

    Nie rozumiem Twojego zdenerwowania.
    Bank wprowadził zmianę taryfy bankowej, bo zależy mu na klientach
    aktywnie korzystających z oferty. I teraz pokazuje w jaki sposób możesz
    uniknąć opłat wynikających z nowej taryfy. Gdzie tu coś irytującego?
    Bank podpowiada klientom, mniej obeznanym ze zmianami, tudzież nie
    ślęczącym na pl.biznes.banki jak unikać opłat, które część z nich
    zauważyła dopiero na otrzymanych wyciągach.

    Pozdrawiam,
    Filip
    PS. I co to znaczy "bosche"? to dopiero wywołuje odruch litości.

  • 4. Data: 2009-08-12 21:27:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 8/12/09 9:17 PM, Filip pisze:

    > Nie rozumiem Twojego zdenerwowania.
    > Bank wprowadził zmianę taryfy bankowej, bo zależy mu na klientach
    > aktywnie korzystających z oferty.

    Jednak musisz przyznać, że ostatnimi czasy to Multi raczej obniżył
    poziom i to poważnie. To, że podniósł opłaty, nie dziwi, bo dużo banków
    podniosło, ale te dziwne zmiany, brak informacji etc pociągnęły Multi
    mocno do dołu.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2009-08-12 21:31:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h5vc3n$j18$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > poziom i to poważnie. To, że podniósł opłaty, nie dziwi, bo dużo banków
    > podniosło, ale te dziwne zmiany, brak informacji etc pociągnęły Multi

    Nie tylko Mutli. Jak by nie patrzeć ogólnie cała grupa BRE dostała w
    ostatnim czasie mocno w pupci.

  • 6. Data: 2009-08-12 21:42:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h5vbd3$1kp$1@news.interia.pl...

    > Nie tylko Mutli. Jak by nie patrzeć ogólnie cała grupa BRE dostała w
    > ostatnim czasie mocno w pupci.

    Ale z konfiktu ze starym portfelem kredytowym BRE wyszło zwycięsko. Szczerze
    mowiąc jest to dla mnie zaskoczeniem, ale niezaprzeczalnie wyszli zwycięsko,
    w stylu M. Thatcher.

  • 7. Data: 2009-08-12 21:55:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h5vct6$uo0$1@srv.cyf-kr.edu.pl

> [...]
    Szczerze
    > mowiąc jest to dla mnie zaskoczeniem, ale niezaprzeczalnie wyszli

    Może się mylę ale IMHO problem jest bardziej złożony. Wyszli zwycięsko OK,
    ale czym to zwycięstwo zostało okupione? BRE ze swoimi głównymi markami nie
    ma już tej pozycji/renomy co jeszcze rok temu i to jest fakt, któremu się
    zaprzeczyć nie da.
    Odnoszę wrażenie, że po odejściu Lachowskiego pewne elementy układanki,
    którą budował po prostu się posypały. Standardy jakie wprowadził w moim
    odczuciu zostały wypatrzone przez następców. Może niektórzy powiedzą, że
    przypisuję w swojej wypowiedzi zbyt wiele ww. personie ale nie można
    zaprzeczyć, że swoją pracą stworzyć fajny projekt, który stracił swój dawny
    blask i charyzmę - niestety. A szkoda bo miło wspominam silny związek z nimi
    z przed kilku dobrych lat.

  • 8. Data: 2009-08-12 23:26:28
    Od: Marcin Krzyzanowski <m...@g...pl>

    On 2009-08-12 17:37:51 +0200, "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> said:

    > Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja dostali sa
    > rownie zdegustowani...

    to jakas publiczna wiadomość jest? bo nie widze zadnych informacji o
    zmianie cennika na stronie multi.

  • 9. Data: 2009-08-13 07:35:28
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    Filip <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Nie rozumiem Twojego zdenerwowania.
    Nie dziwota - kazda potwora znajdzie swojego adoratora. Powiedzenie znane od
    pokolen, sprawdza sie takze znakomicie na forach. Wszystko, chocby najgorsze i
    najbardziej zenujace znajdzie swoich wielbicieli i obroncow. Jakis czas temu
    ktos na tekst - ale w tym banku masz o 4% nizsze oprocentowanie lokaty,
    odpisal ze on tych marnych groszy roznicy nie liczy ;).

    > Bank wprowadził zmianę taryfy bankowej, bo zależy mu na klientach
    > aktywnie korzystających z oferty. I teraz pokazuje w jaki sposób możesz
    > uniknąć opłat wynikających z nowej taryfy. Gdzie tu coś irytującego?
    W sposobie wykonania calkowitej zmiany koncepcji dzialania banku. Dla Twej
    wiadomosci mialem w tym banku kilka produktow i byl to moj podstawowy bank,
    korzystalem tu z aquariusa przez kilka lat, kredytu, bilansowania, kart,
    limitu w koncie, mialem spore depozyty i ubezpieczenia. Dzis czekam az skonczy
    mi sie ostatnie ubezpieczenie i uciekam. Tak oplaca im sie zmiana - choc
    oczywiscie dla wielu jest to normalne, ze bank ot tak sobie wprowadza jakies
    oplaty, zmienia zasady dzialania kont i ma komiczna oferte depozytowa
    jednoczesnie lupiac ile wlezie kredytobiorcow ze starego mPlanu. Na dodatek
    potrafi zmienic regulamin funkcjonowania kont z dnia na dzien i nie
    poinformowac o tym swoich klientow, pozniej zas "przeprasza" ich w prywatnych
    mailach. W koncu kazdy moze sobie po prostu powiedziec - przeciez wszyscy tak
    robia. Choc nie jest to prawda.
    Ja tam juz niczemu sie nie dziwie - ale ich komunikat mnie wkurzyl. Jak chca
    zebym zaoszczedzil, niech stworza mi dobra oferte - bo w tej chwili mulibank
    to bank bezsensowny i tylko dla skrajnie przywiazanych. Nie oferuje niczego
    ponad srednio-rynkowa miernote, przy czym nie wlaczam w te srednia bankow dla
    masochistow, typu pko bp czy pekao sa.

    > Bank podpowiada klientom, mniej obeznanym ze zmianami, tudzież nie
    > ślęczącym na pl.biznes.banki jak unikać opłat, które część z nich
    > zauważyła dopiero na otrzymanych wyciągach.
    I to oczywiscie nie jest zenujace? Ze wprowadzono oplaty, zeby pokazac
    klientom jak duzo oszczedzaja? Brawo - widac na takich klientach najbardziej
    im zalezy. Teraz chyba jest jasne dlaczego istnieja taryfy Comfort i Active,
    ktore w sumie niczym sie wielkim nie roznia.
    Wg mnie - oplaty wprowadzono zeby zarobic na tych ktorzy nie maja tyle sily i
    wytrwalosci zeby zlikwidowac u nich konto. I na tych ktorzy nie zauwaza - jest
    takich bardzo duzo, co pokazal chociazby mBank (dopiero po kilku miesiacach
    niektorzy ludzie sie polapali ze eMax ma oprocentowanie bliskie zeru,a wielu
    do dzis nie zauwazylo ze przez kilka miesiecy mieli lokaty oprocentowane
    ponizej inflacji). Ale chyba sie na tym mocno przejada - bo po poteznym
    odplywie depozytow widac ze ich koncepcja jest do pupy.

    > PS. I co to znaczy "bosche"? to dopiero wywołuje odruch litości.
    bosche, alez sie podnieciles... Odruch litosci to wywoluje ktos kto uwaza ze
    bank ma calkowita racje wymagac od klienta, zeby ten zrobil obrot na karcie,
    oraz zeby przelewal swoja wyplate na konto bo wowczas "zaoszczedzi" 11,50pln
    za zwyklego, niczym sie nie wyrozniajacego ror-a - identycznego czy nawet
    gorszego od chociazby darmochy w mbanku (mocno sie zdziwilem jak zabulilem za
    korzystanie z karty poza granicami kraju, a w bratnim darmowym mbanku mam
    prowizje prawie niezauwazalna - przynajmniej w moich warunkach).

  • 10. Data: 2009-08-13 08:57:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:37:51 +0000, Mariusz napisał(a):

    > - najpierw wprowadzamy idi***czne oplaty - potem pokazujemy JAK DUZO
    > klient oszczedza jak tylko zostanie w tym
    > banku-bagnie...

    U nich to norma. Jak zwiększają oprocentowanie depozytów to jest info
    "wzrasta oprocentowanie" a jak obniżają, co im się zdecydowanie częściej
    zdarza, to informują "zmiana oprocentowania" ;)

    Xenocide