  • 1. Data: 2007-08-22 07:40:21
    Temat: najtansze konto bankowe poza bre bank..
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    Witam
    Mam nastepujace pytanie,
    Jakie jest najtansze w Polsce konto bankowa, eliminujac bre bank (z mbankiem
    na czele).
    Chodzi o koszta typu zalozenie konta, miesieczne utrzymanie konta.
    Proszę o założenie że na koncie mamy np 50zł (co w przypadku np. inteligo
    oznacza opłatę miesięczną 6zł a nie 1zł więc inteligo z pewnością odpada.)

    Wymog jest jeden, wlasny numer konta;p i obsluga online.

    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-08-22 07:43:30
    Temat: Re: najtansze konto bankowe poza bre bank..
    Od: " mar" <y...@g...pl>

    polbank? tylko bardzo kiepskie on-line :)

  • 3. Data: 2007-08-22 07:50:59
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    strzeli <i...@n...pl> napisał(a):

    > Proszę o założenie że na koncie mamy np 50zł (co w przypadku np. inteligo
    > oznacza opłatę miesięczną 6zł a nie 1zł więc inteligo z pewnością odpada.)
    >
    > Wymog jest jeden, wlasny numer konta;p i obsluga online.

    Polbank, Toyotabank, konto24.pl w BZWBK.

  • 4. Data: 2007-08-22 08:34:32
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "strzeli" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oznacza opłatę miesięczną 6zł a nie 1zł więc inteligo z pewnością odpada.)
    >
    > Wymog jest jeden, wlasny numer konta;p i obsluga online.

    A np. Polbank. Bez opłat, jest on-line (nie 100%), fakt ze ze kazda operacja
    na zleceniach stalych kosztuje 1 zł. Do prostych operacji (przelewy)
    wystarczy,

  • 5. Data: 2007-08-22 08:34:55
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    strzeli wrote:
> [...]
    > pewnością odpada.)
    >
    > Wymog jest jeden, wlasny numer konta;p i obsluga online.

    Tak jak koledzy polecam Polbank (dobre konto oszczedniosciowe do rora)
    oraz BGZ - plan internetowy, konto za darmo, placi sie 2 pln za karte
    miesiecznie (ale mozna jej nie zamawiac)
    Obsluga przez Internet OK

    Polecam :)

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired

  • 6. Data: 2007-08-22 08:43:43
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

> [...]
    > oznacza opłatę miesięczną 6zł a nie 1zł więc inteligo z pewnością odpada.)
    >
    > Wymog jest jeden, wlasny numer konta;p i obsluga online.

    Nordea - 3 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku

    pzdr
    tomek

  • 7. Data: 2007-08-22 09:14:06
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello strzeli,

> [...]
    > odpada.)
    > Wymog jest jeden, wlasny numer konta;p i obsluga online.

    Dostaniesz liste wszystkich bankow zaraz...

    A ja polece Lukas-a, przy zalozeniach o ktorych piszesz to oplaty = 1 pln/mc
    za karte, darmowe przelewy, tylko bez tokena (albo za 36 zl/rok)

  • 8. Data: 2007-08-22 09:55:16
    Od: Paul_Nitze <a...@g...com>

    Polecacie konto24 BZWBK?

  • 9. Data: 2007-08-22 10:10:10
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Paul_Nitze <a...@g...com> napisał(a):

    > Polecacie konto24 BZWBK?

    Jesli juz, to raczej konto24.pl z moneykarta, lub konto <30 .

    Moze byc - mam przy Moneykarcie i pewne minimum spelnia, jesli ktos nie robi
    wielu przelewow (po 50 gr).

  • 10. Data: 2007-08-22 11:44:50
    Od: Paul_Nitze <a...@g...com>

    konto24.pl jest zupełnie niezłą alternatywą dla bezkonkurencyjnego do
    niedawna mBanku. Jesli chodzi o debetowki to allekarta ma przewage nad
    kartą do eKonta bo zezwala na trx manualne.