  • 1. Data: 2006-04-10 09:50:11
    Temat: negocjacje z PKO BP (kredyt hipoteczny) - totalna zlewka
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    w koncu sie odwazylem :)
    Naczytawszy sie postow od grupowiczow wreszcie zebralem sie w sobie i w
    lekko bojowym nastroju ruszylem do swego odzialu. Tam poprosilem o
    historie rachunku niedwuznacznie dajac do zrozumienia ze dosc tego i
    chce znmienic bank.
    I co i nic :)
    Pani absolutnie nie wykazala zainteresowania. Na odchodnym spytala
    jeszcze do ktorego banku sie przenosze.
    A to ci historia a tyle sobie obiecywalem :)
    Ale moze to jestz nieoplacalne w moim wypadku. Zostalo mi do splacenia
    7400 CHF. Czy w gole jest sens sie przenosic?
    Oprocentowanie mam 6,15 co uwazam jest skandalicznie duzo :)

    PanTalon

  • 2. Data: 2006-04-10 10:08:47
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    | 7400 CHF. Czy w gole jest sens sie przenosic?
    | Oprocentowanie mam 6,15 co uwazam jest skandalicznie duzo :)

    A nie probowales najpierw dogadac sie z nimi co do zmiany oprocentowania?
    Ja tak zrobilem i szykuje wlasnie wniosek o nowy kredyt, nizej
    oprocentowany, ktorym splace obecny. Do tego bede mogl wziac jeszce troche
    kasy na remont. Dostane jakies 2.9%
    A papiery i konto zawsze mozna przeniesc. 7.400CHF to juz nie duzo. Ja bym
    sie nie szarpal. Tyle ze ja mam duzo wiecej wiec jest o co walczyc.

    Powodzenia
    Vx

  • 3. Data: 2006-04-10 12:20:08
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    m[...] wrote on 2006-04-10 11:50:
> [...]
    > 7400 CHF. Czy w gole jest sens sie przenosic?
    > Oprocentowanie mam 6,15 co uwazam jest skandalicznie duzo :)

    Jak VogoX napisał - spróbuj poprosić o obniżenie marży najpierw.
    Zapłacisz za zmianę 0.5% kwoty pozostałej do spłaty (nie pamiętam, czy
    jest jakieś minimum) - co powinno być kwotą niższą niż straty na
    przewalutowaniu (bo zakładam, że chciałeś znowu kredyt walutowy).
    Dla przykładu - koszty przeniesienia ok 50tys CHF do innego banku (też z
    PKOBP) wyliczyłem na około 3 - 4 tys PLN, koszty obniżenia marży (z 2.9
    do 2.0) poniosłem w wysokości 650 PLN.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2006-04-10 18:44:26
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>

    m[...] napisał(a):
> [...]
    > lekko bojowym nastroju ruszylem do swego odzialu. Tam poprosilem o
    > historie rachunku niedwuznacznie dajac do zrozumienia ze dosc tego i
    no ale gdzie tu negocjacje ;) Był tu jakiś czas temu człowiek który
    miał duże pretensje do grupy że bank go olał w identycznej sytuacji, a
    grupa powedziała że powinni go siłą zatrzymać
> [...]
    > 7400 CHF. Czy w gole jest sens sie przenosic?
    > Oprocentowanie mam 6,15 co uwazam jest skandalicznie duzo :)
    jeśli to końcówka kredytu to może być że spłacasz prawie sam kapitał
    więc wtedu się
    oczywiście nie opłaca. Sprawdź to

    P. Arek