  • 1. Data: 2013-05-30 14:44:58
    Temat: nie moge sie zalogowac
    Od: "jurant" <j...@c...pl>

    witam, przy otwarciu wbk, program mi powiedzial abym
    wprowadzil now haslo. no i po tym chcialem sie zalogowac i
    pokazuje sie wiecej i takze pustych okienek.
    NIK dziala normalnie

    !_" GG - 642666 www.tetrus.pl
    (_)\_ Skype - jurek.malinowski j...@t...pl

  • 2. Data: 2013-05-30 16:22:43
    Temat: Re: nie moge sie zalogowac
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    jurant wrote:
    > witam, przy otwarciu wbk, program mi powiedzial abym
    > wprowadzil now haslo. no i po tym chcialem sie zalogowac i
    > pokazuje sie wiecej i takze pustych okienek.
    > NIK dziala normalnie

    Chciales o tym porozmawiac?

    O ile z tego belkotu cos zrozumialem to wymusili zmiane na haslo maskowane.
    Pustych okienek nie wypelniamy bo to podpucha taka na ew. wlamywacza.

  • 3. Data: 2013-05-30 17:38:57
    Od: "jurant" <j...@c...pl>

    Użytkownik "forestdumb" <...@...z> napisał w wiadomości

    > Chciales o tym porozmawiac?
    >
    > O ile z tego belkotu cos zrozumialem to wymusili zmiane na haslo
    > maskowane. Pustych okienek nie wypelniamy bo to podpucha taka na ew.
    > wlamywacza.

    tylko nie belkot ... ale cos z twojej wypowiedzi zrozumialem
    mimo to dziekuje