  • 1. Data: 2003-03-22 13:08:14
    Temat: nie na temat
    Od: "ania" <t...@w...pl>

    Mam bardzo wielką prośbę, czy ktoś wie jak założyć nową grupę dyskusyjną,
    taką jak ta tylko o innej tematyce? Jeżeli ktoś może mi pomóc, będę bardzo
    wdzięczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ania K.

  • 2. Data: 2003-03-22 16:16:31
    Temat: Re: nie na temat
    Od: "Marcin Duszynski" <n...@n...mam>

    ania wrote:
    > Mam bardzo wielką prośbę, czy ktoś wie jak założyć nową grupę dyskusyjną,
    > taką jak ta tylko o innej tematyce? Jeżeli ktoś może mi pomóc, będę bardzo
    > wdzięczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pisze sie NTG, a jak nawet nie znasz podstawowych zasad panujacych na
    usnecie to moze lepiej nie bierz sie za zakladanie grup

    --
    nie bedzie zadnej syganturki

  • 3. Data: 2003-03-22 19:19:34
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam bardzo wielką prośbę, czy ktoś wie jak założyć nową grupę dyskusyjną,
    > taką jak ta tylko o innej tematyce?

    Ktoś zapewnie wie. Gdyby bylo inaczej mielibyśmy tylko jedną wielką grupę.
    Jesi chcesz więcej wiedzieć, poczytaj troche pl.news.nowe-grupy i jeśli
    jeszcze bedziesz chciala postepuj wedle opisanych w faq zasad.

    Vizvary

  • 4. Data: 2003-03-23 16:11:17
    Od: "ania" <t...@w...pl>

    Coś ty taki zgryźliwy, może i się nie znam, ale to nie znaczy że nie chcę
    się poznać? Odkąd zadałam to pytanie na grupie dyskusyjnej dostaję same
    chamskie odpowiedzi i to od mężczyzn. Trochę się dziwię, gdzie ci rycerscy
    mężczyźni, gotowi pomóc kobiecie w każdej sytuacji. Trochę kultury i
    cierpliwości, nie można znać się na wszystkim. Ania

  • 5. Data: 2003-03-23 16:12:05
    Od: "ania" <t...@w...pl>

    Bardzo dziękuję za pomoc!!!!!!!!!!!!!
    Jesteś jedyną osobą (mężczyzną), który mnie nie wyśmiał. Ania

  • 6. Data: 2003-03-23 20:42:45
    Od: "Marcin Duszynski" <n...@n...mam>

    ania wrote:

> [...]
    > chamskie odpowiedzi i to od mężczyzn. Trochę się dziwię, gdzie ci rycerscy
    > mężczyźni, gotowi pomóc kobiecie w każdej sytuacji.

    ci wspaniali rycerscy mezczyzni wygineli od czasu jak wszystkie wspaniale
    uczuciowe kobiety zniknely z tego swiata, zreszt moze najpierw poczytaj o
    zasadach panujacych na usnecie a potem zabieraj glos

    PS odpowiada sie pod postem

    --
    poki zalozenia sa uzyteczne, poki je stosujemy

  • 7. Data: 2003-03-24 14:26:15
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik ania napisał:
> [...]
    > mężczyźni, gotowi pomóc kobiecie w każdej sytuacji. Trochę kultury i
    > cierpliwości, nie można znać się na wszystkim. Ania

    W usenecie panuje równouprawnienie i nie dzieli się użytkowników w
    zależności od płci, więc Twoje pytanie o rycerskich mężczyzn jest
    conajmniej niepoprawne politycznie ;-)))

    Tomek

  • 8. Data: 2003-03-24 19:01:50
    Od: "ania" <t...@w...pl>

    ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))

    W każdym bądź razie czasami bywa skuteczne.

    Dzięki za wszystko Ania

  • 9. Data: 2003-03-25 00:40:14
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    ania wrote:
    > Bardzo dziękuję za pomoc!!!!!!!!!!!!!
    > Jesteś jedyną osobą (mężczyzną), który mnie nie wyśmiał. Ania
    >
    > Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dyskusyjną,

    Super, Aniu, ale odpisuje się "pod" postem na który odpowiadasz, a nie
    "nad" - tak ułatwia czytanie...

    K.