  • 1. Data: 2004-01-11 17:24:40
    Temat: nie wierza mi
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    W piatek wykonalem na KK Citi transakcje na kwote 2800 zl - naprawa auta.
    W sobote tankuje na stacji BP za 100 zl i Polcard kaze ja zweryfikowac
    telefonicznie. Trwa to ok. 10 min na komórce w koncu transakcja jest
    zaakceptowana po weryfikacji dodatkowej (nazw. panienskie matki i data
    urodzenia)

    W tym samym dniu widze jak genialna p. redaktor E. Jaworowicz robiaca obok
    mnie zakupy w Bomi w Klifie ma podobne klopoty.

    Jak myslicie, czy to jakas wewnetrzna procedura Citibanku, czy tez moze
    Polcard dawal d... w sobote?

    --
    SQLwysyn

  • 2. Data: 2004-01-12 22:00:43
    Temat: Re: nie wierza mi
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > W tym samym dniu widze jak genialna p. redaktor E. Jaworowicz robiaca
    > obok
    > mnie zakupy w Bomi w Klifie ma podobne klopoty.

    A zapisałes, jak brzmi nazwisko mamy p. Jaworowicz ? ;)