-
1. Data: 2002-08-21 11:07:06
Temat: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>
Hello!
postanowiłem sprawdzić jak działa "zasilenie na ósemkę sms'em"
w SIM +, ( http://www.simplus.pl/txt/promocje_zasileniesms.html )
oto scenariusz akcji:
udział biorą: karta MC Citka, bankomat euronetu
15-VIII zarejestrowałem się w Euronecie (wieczorem) - powinna przyjść smsem
informacja że rejestracja udana "Dodatkowo na wskazany numer telefonu Simplus
wysyłana jest wiadomość SMS:
Rejestracja usługi „Zasilenie przez SMS": udana"
- nic nie przyszło ;-)
następnie zmieniłem hasło, powinno przyjść potwierdzenie: "Każdą zmianę hasła
system potwierdzi komunikatem SMS. Hasło można zmieniać w dowolnej chwili" -
potwierdzenie przyszło - 19 VIII (rano)
16-VIII wysłałem sms'a zasilającego: "Zasilenie konta odbywa się poprzez
wysłanie z telefonu, który wskazaliśmy podczas rejestracji usługi wiadomości
tekstowej SMS o treści: ZK kwota hasło na numer 8080" aby doładować konto pre-
paida o 50 pln, i .... ciiiiisza.
Pod wieczór przyszedł pierwszy z tych sms'ów: "Po pozytywnej weryfikacji
numeru Simplus, hasła oraz dostępnego limitu na karcie bankowej użytkownik
otrzymuje:
1) krótką wiadomość tekstową SMS z potwierdzeniem transakcji,
2) krótką wiadomość tekstową SMS informującą o zasileniu konta. "
Sms z potwierdzeniem transakcji przyszedł ale konta nie doładowało ;-)
17-VIII (SOBOTA !!!) obciążona zostaje karta CitiBanku, kwota 50 pln
treść: "DOLADOWANIE SMS WARSZAWA PL" (czyli tak jak mnie zapewniano w
euronecie - jest to transakcja POS'owa), doładowania karty pre-paid brak.
18-VIII (niedziela)ciiiisza
19-VIII (poniedziałek) rano przychodzi sms potwierdzający zmianę hasła z
piątku, potem cisza, konto cały czas nie doładowane.
wieczzorem dopiero przyszedł sms z informacją że konto zostało doładowane.
czyli od piątku do poniedziałku wieczorem transakcja była w realizacji ;-)
trochę długo, szczególnie że ta możliwość ma wyeliminowac konieczność
szukania kiosków, zdrapek itd. i stworzyć możliwość doładowania karty w
każdej chwili - będąc gdziekolwiek, nawet (teoretycznie za granicą)
jedyne co mają na wytłumaczenie to to że jest to pilotaż,
ale mimo wszytko zaczął się on 15 marca więc teraz powinno już śmigać.
Mail wysłany zostaje do osoby zajmującej się tym w Euronecie, jeżeli ktoś
może skontaktować się z odpowiednim człowiekiem u operatora - warto mu chyba
przesłać go, żeby wiedział co poprawić.
Jak myślicie co zastopowało całą akcję? że trwało to 3 dni zamiast 3 minut ?
Karol Żwiruk
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2002-08-21 12:38:22
Temat: Re: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
Od: RobertS <r...@g...pl>
"Karol Żwiruk" napisał(a):
>
> Hello!
>
> postanowiłem sprawdzić jak działa "zasilenie na ósemkę sms'em"
> w SIM +, ( http://www.simplus.pl/txt/promocje_zasileniesms.html )
> oto scenariusz akcji:
ciach, ciach reszte
jak juz sie zarejestrowales to sprobuj sie z tego wyrejestrowac ;)
bo ja nie moge, podano mi 2 sposoby:
- zastrzezenie karty (ale u lukasa to kosztuje)
- wklepanie 3 razy blednego hasla (ale nie mam fizycznego kontaktu z
simplusem)
dzwonilem juz 3 razy do +gsm i konsultanci nie wiedza jak sprawe
rozwiazac - nie przygotowali zadnego scenariusza rezygnacji pewnie mysla
ze to jest takie fajne iz kazdy bedzie chcial zostac do konca waznosci
karty
--
roberts
c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt
-
3. Data: 2002-08-21 13:35:26
Temat: Re: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>
> jak juz sie zarejestrowales to sprobuj sie z tego wyrejestrowac ;)
ano, zanim się zarejestrujesz to poważnie przemyśl temat - bo potem mogą być
właśnie takie problemy ;-) Jeżeli właściciel(ka) sim+'a zna hasło to po
Tobie ;-) - może codziennie doładowywać sobie konto 3x po 150 pln ;-)
Natomiast jeżeli nie zna hasła to sie nie przejmuj.
> bo ja nie moge, podano mi 2 sposoby:
> - zastrzezenie karty (ale u lukasa to kosztuje)
> - wklepanie 3 razy blednego hasla (ale nie mam fizycznego kontaktu z
> simplusem)
powiedzieli Ci to co jest w regulaminie, trzeba było przeczytać zanuim
zgodziłeś sięna tą usługę !!!
> dzwonilem juz 3 razy do +gsm i konsultanci nie wiedza jak sprawe
> rozwiazac - nie przygotowali zadnego scenariusza rezygnacji pewnie mysla
> ze to jest takie fajne iz kazdy bedzie chcial zostac do konca waznosci
postarams ię dotrzeć do Euronetu i dowiedzieć się czy oni mają jakieś
procedury przygotowane na taką okoliczność.
Karol Żwiruk
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2002-08-21 14:38:57
Temat: Re: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-)
Od: RobertS <r...@g...pl>
"Karol Żwiruk" napisał(a):
>
> > jak juz sie zarejestrowales to sprobuj sie z tego wyrejestrowac ;)
>
> ano, zanim się zarejestrujesz to poważnie przemyśl temat - bo potem mogą być
> właśnie takie problemy ;-) Jeżeli właściciel(ka) sim+'a zna hasło to po
> Tobie ;-) - może codziennie doładowywać sobie konto 3x po 150 pln ;-)
> Natomiast jeżeli nie zna hasła to sie nie przejmuj.
zeby poczatkowe haslo zmienic musze miec fizyczny kontakt z komorka
> > bo ja nie moge, podano mi 2 sposoby:
> > - zastrzezenie karty (ale u lukasa to kosztuje)
> > - wklepanie 3 razy blednego hasla (ale nie mam fizycznego kontaktu z
> > simplusem)
> powiedzieli Ci to co jest w regulaminie, trzeba było przeczytać zanuim
> zgodziłeś sięna tą usługę !!!
na to sie nie zgodzilem, regulaminu na bankomacie nie bylo
wybralem opcje doladowanie simplusa zarejestrowalem sie i kicha - zeby
cokolwiek zrobic to musze miec kontakt z komorka, albo zaufac tej co
komorke posiada (a nie ufam)
> > dzwonilem juz 3 razy do +gsm i konsultanci nie wiedza jak sprawe
> > rozwiazac - nie przygotowali zadnego scenariusza rezygnacji pewnie mysla
> > ze to jest takie fajne iz kazdy bedzie chcial zostac do konca waznosci
>
> postarams ię dotrzeć do Euronetu i dowiedzieć się czy oni mają jakieś
> procedury przygotowane na taką okoliczność.
+ tez usiluje do nich dotrzec
--
roberts
c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt
-
5. Data: 2002-08-30 09:07:36
Temat: bylo: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-) - odp. z EURONETU
Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>
> > > jak juz sie zarejestrowales to sprobuj sie z tego wyrejestrowac ;)
> >
> > ano, zanim się zarejestrujesz to poważnie przemyśl temat - bo potem mogą
być
> > właśnie takie problemy ;-) Jeżeli właściciel(ka) sim+'a zna hasło to po
> > Tobie ;-) - może codziennie doładowywać sobie konto 3x po 150 pln ;-)
> > Natomiast jeżeli nie zna hasła to sie nie przejmuj.
> zeby poczatkowe haslo zmienic musze miec fizyczny kontakt z komorka
>
> > > bo ja nie moge, podano mi 2 sposoby:
> > > - zastrzezenie karty (ale u lukasa to kosztuje)
> > > - wklepanie 3 razy blednego hasla (ale nie mam fizycznego kontaktu z
> > > simplusem)
> > powiedzieli Ci to co jest w regulaminie, trzeba było przeczytać zanuim
> > zgodziłeś sięna tą usługę !!!
> na to sie nie zgodzilem, regulaminu na bankomacie nie bylo
> wybralem opcje doladowanie simplusa zarejestrowalem sie i kicha - zeby
> cokolwiek zrobic to musze miec kontakt z komorka, albo zaufac tej co
> komorke posiada (a nie ufam)
>
> > > dzwonilem juz 3 razy do +gsm i konsultanci nie wiedza jak sprawe
> > > rozwiazac - nie przygotowali zadnego scenariusza rezygnacji pewnie mysla
> > > ze to jest takie fajne iz kazdy bedzie chcial zostac do konca waznosci
> >
> > postarams ię dotrzeć do Euronetu i dowiedzieć się czy oni mają jakieś
> > procedury przygotowane na taką okoliczność.
> + tez usiluje do nich dotrzec
Rzeczywiście podczas wprowadzania tego projektu nikt nie pomyślał o tym że
ludzie będą chcieli zrezygnować z tej usługi. Zabawne, ale nie przewidzieli
tego ;-) Teraz trwają usilne prace nad tym aby w bankomacie pojawiła
się dodatkowa funkcja "zrezygnuj z usługi" ale pewnie to potrwa trochę.
Tymczasowym rozwiązaniem ma być możliwość zrezygnowania z tego przez hotline
Plusa, ale nie wiem jak oni to rozwiążą.
Karol Żwiruk
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2002-08-30 10:28:55
Temat: Re: bylo: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-) - odp. z EURONETU
Od: RobertS <r...@g...pl>
"Karol Żwiruk" napisał(a):
> > > postarams ię dotrzeć do Euronetu i dowiedzieć się czy oni mają jakieś
> > > procedury przygotowane na taką okoliczność.
> > + tez usiluje do nich dotrzec
>
> Rzeczywiście podczas wprowadzania tego projektu nikt nie pomyślał o tym że
> ludzie będą chcieli zrezygnować z tej usługi. Zabawne, ale nie przewidzieli
> tego ;-) Teraz trwają usilne prace nad tym aby w bankomacie pojawiła
> się dodatkowa funkcja "zrezygnuj z usługi" ale pewnie to potrwa trochę.
> Tymczasowym rozwiązaniem ma być możliwość zrezygnowania z tego przez hotline
> Plusa, ale nie wiem jak oni to rozwiążą.
usiluja od tygodnia i nic :(
ale jeszcze im pomarudze przez telefon
--
roberts
c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt