  • 1. Data: 2004-01-17 20:25:47
    Temat: niecałe 24h do Sez@ma
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    Jak sądzicie, czy przeniesienie zakończy się pełnym sukcesem, czy też
    przyjdzie nam jeszcze poczekać na pełną funkcjonalność sez@ma??

  • 2. Data: 2004-01-17 21:18:41
    Temat: Re: niecałe 24h do Sez@ma
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > Jak sądzicie, czy przeniesienie zakończy się pełnym sukcesem, czy też
    > przyjdzie nam jeszcze poczekać na pełną funkcjonalność sez@ma??

    mam nadzieje, ze zakonczy sie sukcese bo musze zrobic przelew a ONI bez
    ostrzezenia zablokowali mi stary system
    Miala byc migracja ale nie pisali, ze stary system bedzie niedostepny

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-01-17 21:43:57
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    | Miala byc migracja ale nie pisali, ze stary system bedzie niedostepny

    W tej sprawie wysłałem maila do banku... ale teraz to już musztarda po
    obiedzie.

    Informacja o niedostępności była tylko na stronie www.bphpbk.pl, a na
    stronach http://e-bank.bphpbk.pl nic nie napisali....

  • 4. Data: 2004-01-17 22:13:26
    Od: "erwin16" <e...@...Y.S.Z.go2.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > mam nadzieje, ze zakonczy sie sukcese bo musze zrobic przelew a ONI bez
    > ostrzezenia zablokowali mi stary system
    > Miala byc migracja ale nie pisali, ze stary system bedzie niedostepny

    Chyba raczej nie patrzali, albo nie rozumiali, co napisane.
    Komunikat, ktory i teraz jest widoczny na e-bank.bphpbk.pl
    byl tam widoczny juz od wielu dni, Wystarczylo wejsc na strone,
    a nie szukac ONYCH winnych. Pozatym dlaczego nie mialoby sie udac??
    W BPHPBK przekladano juz tyle systemow, ze nie widze
    zagrozen dla nastepnego przejscia.

  • 5. Data: 2004-01-17 22:18:13
    Od: "JolaK" <j...@p...pl>

    Użytkownik "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> napisał w wiadomości
    > Jak sądzicie, czy przeniesienie zakończy się pełnym sukcesem, czy też
    > przyjdzie nam jeszcze poczekać na pełną funkcjonalność sez@ma??
    >

    > chcialabym wierzyc, ze wszystko bedzie ok, jednak watpie, zawsze jednak
    zostaje kanal telefon w rezerwie,
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-01-17 22:22:14
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    | Komunikat, ktory i teraz jest widoczny na e-bank.bphpbk.pl
    | byl tam widoczny juz od wielu dni,

    Komunikat nic nie mówił o przerwie technicznej, a tylko o fakcie
    przeniesienia usługi!

  • 7. Data: 2004-01-17 22:32:22
    Od: "erwin16" <e...@...Y.S.Z.go2.pl>

    > Komunikat nic nie mówił o przerwie technicznej, a tylko o fakcie
    > przeniesienia usługi!

    Z \toba to chyba cos jest - przeczytaj sobie jeszcze raz,
    i jeszcze raz , i jeszcze raz:

    Informujemy, że przeniesienie obsługi

    rachunków do nowego Systemu Internetowego Sez@m.

    nastąpi w dniach 17-18 stycznia 2004.

    W tych dniach system będzie niedostępny.

  • 8. Data: 2004-01-17 22:32:40
    Od: "JolaK" <j...@p...pl>

> [...]
    > przeniesienia usługi!
    >
    > dla pocieszenia nowy system tez nie dziala, jestem w nowym od niedawna i
    brak dostepu przez weekend!

  • 9. Data: 2004-01-17 22:35:05
    Od: "erwin16" <e...@...Y.S.Z.go2.pl>

    Użytkownik "JolaK" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > dla pocieszenia nowy system tez nie dziala, jestem w nowym od niedawna i
    > brak dostepu przez weekend!

    Tam takze stosowna informacja w stosownym czasie
    byla. Trza tylko czytac, czytac, czytac....

  • 10. Data: 2004-01-17 22:39:40
    Od: "JolaK" <j...@p...pl>

    > Tam takze stosowna informacja w stosownym czasie
    > byla. Trza tylko czytac, czytac, czytac....
    >
    > nie mowie ze nie bylo info, tylko ze brak dostepu maja wszyscy,
    uzytkownicy starego i nowego systemu, to wszystko, skad takie pozytywne
    stanowisko wobec systemu i banku?