  • 1. Data: 2014-04-03 00:23:49
    Temat: nowe konto w GO - tanie zakupy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dla szukających okazji,

    GO oferuje konto z 10% zwrotem za płatności (prawie wszystko z wyjątkiem
    hazardu), max. 40 zł miesięcznie

    nie więcej niż 300 zł w roku

    konto jest gratis pod warunkiem zasilenia kwotą min. 1000 zł w miesiącu
    (przelew z innego banku) i wydania 400 zł kartą

    w ten sposób konto 0 zł, karta ok. 3 zł i max zwrot 40 zł - można wyjść
    37 zł miesięcznie na czysto

    i tak przez 8 miesięcy, później można konto zamknąć (w kolejnych 4
    miesiącach zwrotu nie będzie)

    przez 8 miesięcy koszty 24 zł (za kartę) i 300 zł zwrotu, na czysto 276
    zł ;-)

    oferta dla tych co konta w GO nie mają, żadne zamykania i otwierania na
    nowo konta nic nie dadzą, bank "poluje" na nowych klientów ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-04-04 14:16:09
    Temat: Re: nowe konto w GO - tanie zakupy
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 00:23:49 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    >
    > oferta dla tych co konta w GO nie mają, żadne zamykania i otwierania na
    > nowo konta nic nie dadzą, bank "poluje" na nowych klientów ;-)

    Rozumiem, że pisząc "prawie wszystko z wyjątkiem hazardu" miałeś na myśli inną
    promocję niż ta:
    http://www.getinonline.pl/konta-bankowe/konto-tanie-
    zakupy.html
    i ta:
    http://www.openonline.pl/konta-bankowe/konto-tanie-z
    akupy.html ?

    Bo jeśli chodziło Ci o to, to raczej nie tylko hazard wykluczony, a wiele innych
    rodzajów, które nie mają "koszernego" MCC.
    Jeśli to jednak coś innego, to podeślij proszę regulamin i toip.

  • 3. Data: 2014-04-04 22:42:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Problemem w przypadku tego banku jest to, ze nie ma oddzialow i utrudniaja
    rozstanie sie z tym bankiem. Zamykanie mojego konta w przypadku blokady
    hasla do telefonu trwalo w GO kilka miesiecy, sprawa oparla sie o centrale i
    podanie pisma reklamacyjnego przez stacjonarny Getin (bylem rownoczesnie
    klientem Getina placowkowego i tez nie chcieli tak latwo przyjac tej
    reklamacji, ale to jednak kontakt bezposreni, wiec w koncu przyjeli
    reklamacje do centrali banku). Takze nie polecam GO, jak ktos mysli o
    bezproblemowym i szybkim zamknieciu konta po 8 miesiacach.