  • 1. Data: 2005-05-25 12:15:15
    Temat: nowe możliwości przez internet :]]
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    NOWE PRODUKTY
    Z dniem dzisiejszym zostały dodane nowe instytucje finansowe (o których
    bardziej ciekawscy już wiedzą).
    Są to: Citibank Handlowy oraz Krajowa Giełda Wierzytelności.

    Citibank Handlowy to:
    1. Szybki Kredyt Citibank - kredyt gotówkowy, udzielany bez poręczycieli i
    zabezpieczeń na dowolny cel konsumpcyjny. Formalności związane z przyznaniem
    Kredytu Citibank są ograniczone do absolutnego minimum, a decyzja kredytowa
    jest już w ciągu 24 godzin

    2. Konto Osobiste Citibank - dostęp do najnowocześniejszych produktów i
    usług finansowych. Dzięki Citibank Online CitiPhone większość transakcji
    bankowych możesz przeprowadzać o dowolnej porze przez całą dobę.

    3. karta kredytowa

    Krajowa Giełda Wierzytelności to możliwość wpływania na dłużnika składanie
    go do zapłacenia należności.

    więcej na www.kredyt.org.pl

  • 2. Data: 2005-05-25 12:24:43
    Temat: Re: nowe możliwości przez internet :]]
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    @dams wrote:
    > więcej na www.kredyt.org.pl

    A nie lepiej bezposrednio tutaj: http://direct.money.pl/ ?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-25 12:26:05
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > A nie lepiej bezposrednio tutaj: http://direct.money.pl/ ?

    a co za różnica ??

    PS dzisiaj derby wawy :]]]]]]]

  • 4. Data: 2005-05-25 12:26:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    @dams wrote:
    > a co za różnica ??

    Podstawowa - bo takich serwisow jak Twoj jest pelno i gdyby kazdy zaczal
    spamowac, to....

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-05-25 12:28:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Podstawowa - bo takich serwisow jak Twoj jest pelno i gdyby kazdy
    > zaczal spamowac, to....

    Hehehe - a prnews to pies ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-05-25 12:31:00
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Podstawowa - bo takich serwisow jak Twoj jest pelno i gdyby kazdy zaczal
    > spamowac, to....

    święta racja muszę się powsytrzymywać ....
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-05-25 12:32:11
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Hehehe - a prnews to pies ;-) ?

    ja pierdzielę ... NO WŁAŚNIE !!! święty się znalazł ....

  • 8. Data: 2005-05-25 12:34:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Hehehe - a prnews to pies ;-) ?

    Wiesz o czym piszesz, czy tylko cwiczysz nieudolnie zlosliwosc? ;)
    Przeciez ten www.kredyt.org.pl to jest zwykly alias na M2M Money.pl. Takich
    jakich pelno w sieci. Poza oferta platformy finansowej Money nie ma tam NIC
    wiecej. Widzialas kiedys, zebym tutaj reklamowal w podobny sposob produkty z
    Bankiera albo wlasnie Money (a w obu jestem systemach ;).
    Jesli nie, to to znaczy ze prnews to pies ;)
    Jesli tak - pokaz przyklad.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-05-25 12:36:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    @dams wrote:
    > ja pierdzielę ... NO WŁAŚNIE !!! święty się znalazł ....

    Alez oczywiscie. Jesli bardzo chesz reklamowac tutaj i ludziom pomoc -
    reklamuj http://direct.money.pl/ .
    Roznica jest taka - ze nie zarobisz swojej prowizji.
    I juz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-05-25 12:38:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wiesz o czym piszesz, czy tylko cwiczysz nieudolnie zlosliwosc? ;)

    No już się nie denerwuj, bo Ci żyłka pęknie ;-)

    przyszłość/ Woody Allen