  • 1. Data: 2007-08-17 20:23:14
    Temat: nowe w mBanku
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    takie cuda przesyłają ;) i do tego jeszcze strona (prawdziwa) jest nie
    do otworzenia, i nie można porównać z oryginałem.
    Wysyłam w html-u, bo bez niego, to by nie było to
    andy_nek

    Wprowadzenie nowych zabezpieczeń tożsamości.

    Informujemy, że Twoje konto w mBanku będzie poddane nowej
    procedurze weryfikacji.
    W tym celu prosimy o jak najszybsze zalogowanie kilikając w link
    poniżej.
    Aby nowe zabezpieczenia zaczeły funkcjonować, należy potwierdzić swoją
    tożsamość.
    Do tego czasu wszystkie opcje w twoim koncie bedą zablokowane.
    (Cała procedura trwa kilka minut)

    https://www.mbank.com.pl/?verification_code=6ywkcj07
    66153y2s42hjuu77hjbxrg4492mnpnt593e9d8ntzh&request_s
    sl=yes&secure=yes&op_code=012.

    Pozdrawiamy,
    mBank