  • 1. Data: 2002-09-09 15:44:04
    Temat: nowosci w multi :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    od dzis zmiana %%, m.in. kredyty + nowa TOiP

    k. odnawialny: Ja i My: 13,6%; Jestem i Aquarius !!! 13,1 %
    multiplany od 9,9%

    No wlasnie i nowy rodzaj konta: Aquarius :-)))

    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml;
    jsessionid=HKAP1RPMYAXOX
    QFIAFNSFEQ

    http://www.multibank.pl/aquarius/multikonto.jhtml

    pzd
    witek

  • 2. Data: 2002-09-09 16:24:15
    Temat: Re: nowosci w multi :)
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > od dzis zmiana %%, m.in. kredyty + nowa TOiP
    >
    > k. odnawialny: Ja i My: 13,6%; Jestem i Aquarius !!! 13,1 %
    > multiplany od 9,9%

    Od 9,9% ale do ilu.... ;-)

    > No wlasnie i nowy rodzaj konta: Aquarius :-)))

    Linia kredytowa jak rozumiem za 0,8% oraz prowizja za kredyt w ramach
    Multiplanu tylko 1%, normalnie chyba 2%. Wyglada interesujaca pomimo 12
    pln/m-c za prowadzenie.

    marekz

  • 3. Data: 2002-09-09 16:41:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Od 9,9% ale do ilu.... ;-)

    Przedtem bylo chyba od 10,6%, a do ilu to roznie -chyba w zaleznosci od
    rodzaju konta i czegos tam jeszcze...

    > Linia kredytowa jak rozumiem za 0,8% oraz prowizja za kredyt w ramach
    > Multiplanu tylko 1%, normalnie chyba 2%. Wyglada interesujaca pomimo 12
    > pln/m-c za prowadzenie.

    Tak aquarius wyglaga szczegolnie dobrze w powiazaniu z hipotecznymi :), ze
    wzgledu na nizsze %% kredytu i nizsze prowizje.

    pzd

  • 4. Data: 2002-09-09 17:46:36
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tak aquarius wyglaga szczegolnie dobrze w powiazaniu z hipotecznymi :), ze
    > wzgledu na nizsze %% kredytu i nizsze prowizje.

    Rzeczywiście wygląda ciekawie, ale żeby zostać członkiem Aquarius Club
    trzeba mieć miesięczne wpływy na rachunek powyżej 5.000 PLN lub założyć
    lokatę na conajmniej 100.000 PLN

    Jerry

  • 5. Data: 2002-09-10 04:36:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Rzeczywiście wygląda ciekawie, ale żeby zostać członkiem Aquarius Club
    > trzeba mieć miesięczne wpływy na rachunek powyżej 5.000 PLN lub założyć
    > lokatę na conajmniej 100.000 PLN

    Podobnie jak w pekao. I opłata ta sama.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-09-10 11:37:58
    Od: p...@p...onet.pl

    > od dzis zmiana %%, m.in. kredyty + nowa TOiP
    >
    > k. odnawialny: Ja i My: 13,6%; Jestem i Aquarius !!! 13,1 %
    > multiplany od 9,9%
    >
    > No wlasnie i nowy rodzaj konta: Aquarius :-)))

    zadzwonilem na multilinie, mozna zalozyc konto
    niby wszytsko jest piekne ale zapmnieli napisac ze karty to tego konta
    beda wydawac dopiero w pazdzierniku
    czyli jesli zalozysz sobie konto to przez miesiac o bankomacie zapomnij :)))