  • 1. Data: 2005-12-02 09:37:36
    Temat: [nowy]Inteligo czy PKO? a moze cos innego?
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Witam wszystkich serdecznie na tej grupie :)
    Jestem tu pierwszy raz, a spowodowane to jest tym, że własnie dostałem
    pocztą nową Taryfę prowizji i opłat w PKO BP i trochę jestem zażenowany,
    trochę przestraszony...
    Od 8 lat mamy wspólne konto z żoną, i w sumie do tej pry było ok. Ale teraz
    gdy patrzę że mam miesięcznie płacić 5,40, to jestem bardzo wk...
    zdenerwowany. Do tego 1 zł za kazde polecenia zapłaty, 1,50 za zlecenie
    stałe, to chore wszystko jakieś jest... Zastanawiam się nad Inteligo, żeby
    to konto przemianować, ale tu też mam różne opłaty... Przecież teraz przy
    tej konkurencji, to powinno być coraz taniej, a tu odwrotnie !!!

    Może macie jakieś pomysły, albo...
    inny bank, w którym wydają kartę, nie musze tyle płacić prowizji i opłat
    (mam 5 Pol Zapł i 1 Zlec St), a chce mieć takie zwykłe konto, moze być nawet
    internetowe, ale żeby była możliwość wpłat na nie z innych banków i Poczty.
    Ale musze mieć możliwość wypłat z tego konta w wys min. 500 zł jednorazowo
    przy płatnościach kartą (zakupy), z bankomatu korzystam sporadycznie wiec
    nie ma to takiego znaczenia, teraz mam 900.

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 2. Data: 2005-12-02 11:27:39
    Temat: Re: [nowy]Inteligo czy PKO? a moze cos innego?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    teraz
    > gdy patrzę że mam miesięcznie płacić 5,40, to jestem bardzo wk...

    A dotad ile placiles?
    4zl? 4,50zl?
    5,40zl to nie jest wielka roznica choc ceszyc sie nie ma z czego...

> [...]
    żeby
    > to konto przemianować, ale tu też mam różne opłaty...

    Wszedzie sa jakies oplaty
    W Inteligo zaplacisz 0,99zl/mc za karte (tu masz jakas oplate roczna, czy za
    wydanie na 2 lata... nie pomne) i 0,99zl/mc za przelew poza bank PKO BP. Za
    polecenie zaplaty nie placisz nic. Wychodzi na to, ze zaoszczedzisz >10zl/mc
    jak nic
    I bedziesz mial darmowe bankomaty tego samego banku i darmowe wplaty gotowki
    w tym banku a jako "bonus" darmowe wyplaty karta w
    placowkach PKO BP wyposazonych w POSy
    Jeszcze tanszy jest mBank gdzie przelewy kosztuja po 0,50zl a polecenie
    zaplaty 1zl (za wszystkie polecenia) ale bankomatow ma mniej a z darmowa
    wplata gotowki duzo gorzej

    > Przecież teraz przy
    > tej konkurencji, to powinno być coraz taniej, a tu odwrotnie !!!

    Bo ja wiem...

    > Może macie jakieś pomysły, albo...
    > inny bank, w którym wydają kartę, nie musze tyle płacić prowizji i opłat

    wszystkie banki wydaja karty ;-)

    > (mam 5 Pol Zapł i 1 Zlec St), a chce mieć takie zwykłe konto, moze być
    nawet
    > internetowe, ale żeby była możliwość wpłat na nie z innych banków i
    Poczty.

    do kazdego banku mozesz zrobic przelew z innego banku czy wplate na poczcie.

    > Ale musze mieć możliwość wypłat z tego konta w wys min. 500 zł jednorazowo
    > przy płatnościach kartą (zakupy),

    bez problemu w kazdym banku

    > z bankomatu korzystam sporadycznie wiec
    > nie ma to takiego znaczenia, teraz mam 900.

    tez bez problemu w kazdym banku

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-12-02 11:31:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > gdy patrzę że mam miesięcznie płacić 5,40, to jestem bardzo wk...
    > zdenerwowany. Do tego 1 zł za kazde polecenia zapłaty, 1,50 za zlecenie

    Mozesz tez uruchomic dostep przez internet PKO Inteligo i zamiecic swoje PZ
    i ZS na zwykle przelewy ktore sa darmo (a beda po 0,50zl)
    W rozliczeniu zaosczedzisz 1,50zl/mc i zniwelujesz wplyw podwyzki oplat.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-12-02 13:14:43
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PZ i ZS na zwykle przelewy ktore sa darmo (a beda po 0,50zl)
    > W rozliczeniu zaosczedzisz 1,50zl/mc i zniwelujesz wplyw podwyzki oplat.

    tak i dopłacić jeszcze za abonament Inteligo 2 zł, co razem daję miesięczną
    opłatę 7,40 za konto

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 5. Data: 2005-12-02 13:18:38
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

> [...]
    > A dotad ile placiles?
    > 4zl? 4,50zl?
    > 5,40zl to nie jest wielka roznica choc ceszyc sie nie ma z czego...

    no niedawno jakieś 2 albo 3 lata temu było 2 zł, to była normalna stawka,
    ale wtedy jeszcze nie było innych mozliwości takich jak teraz, konkurencja
    jest przecież ogromna

> [...]

    > nawet
    > Poczty.
    > do kazdego banku mozesz zrobic przelew z innego banku czy wplate na

    no nie bardzo, z tego co wiem obecne limity dla nowych kont w PKO BP to 300
    zł jednarozowej płatności, a to śmieszne pieniadze jakieś

  • 6. Data: 2005-12-02 13:23:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak i dopłacić jeszcze za abonament Inteligo 2 zł, co razem daję
    miesięczną
    > opłatę 7,40 za konto

    Arytmetyka ON

    5PZx1,00+1ZSx1,50=6,50zl

    PKOInteligox2,00+6Przelx0,50=5,00zl

    Arytmetyka OFF

    RAZEM z oplata za PKO Inteligo oszczedzasz 1,50zl czyli tyle o ile ci
    podwyzszyli oplate za prowadzenie konta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-12-02 13:27:32
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

> [...]
    > RAZEM z oplata za PKO Inteligo oszczedzasz 1,50zl czyli tyle o ile ci
    > podwyzszyli oplate za prowadzenie konta.

    teraz pytanie czy przeniosą to "SUPER" KONTO do Inteligo, czy tylko moga
    aktywować usługę dostępu?

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 8. Data: 2005-12-02 13:29:36
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

> [...]
    > RAZEM z oplata za PKO Inteligo oszczedzasz 1,50zl czyli tyle o ile ci
    > podwyzszyli oplate za prowadzenie konta.

    a mozna miec samo Inteligo bez konta bankowego? czy jakoś tak? tzn. albo
    przenieść te "Super Konto" do Inteligo, albo otworzyć samo inteligo a to
    zamknąć?

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 9. Data: 2005-12-02 13:44:58
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

> [...]
    > RAZEM z oplata za PKO Inteligo oszczedzasz 1,50zl czyli tyle o ile ci
    > podwyzszyli oplate za prowadzenie konta.

    a mozna przenieść te "Super Konto" do Inteligo? to by było najlepiej chyba

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 10. Data: 2005-12-02 17:03:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > a mozna przenieść te "Super Konto" do Inteligo? to by było najlepiej chyba

    Nie.
    Mozesz tylko zamknac jedno a otworzyc drugie.
    Mozesz tez miec oba ;-)

    --
    Pozdrowienia