  • 1. Data: 2009-10-14 14:19:53
    Temat: nowy konkurs dla analitykow gieldowych
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    --->http://www.rp.pl/artykul/243943,377215.html

    :))))

  • 2. Data: 2009-10-14 14:21:52
    Temat: Re: nowy konkurs dla analitykow gieldowych
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hb4mqi$ec0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > --->http://www.rp.pl/artykul/243943,377215.html
    >
    > :))))

    długopis mam, i jeszcze raz zapraszam na mój quiz:)

  • 3. Data: 2009-10-14 14:46:42
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > długopis mam, i jeszcze raz zapraszam na mój quiz:)

    To i ja swoją zagadkę podam... która gazeta w sobotę przed wybuchem drugiej
    porażającej afery Tuska napisała że afera polegała na tym że Grad ze swoją
    bandą urzędasów masowo skupowali firmy córki którym stocznia zalegała kasę i
    zaraz po sprzedaży majątku dostali trzy razy tyle z powrotem albo lepiej...
    jeszcze mała podpowiedź, że gdy związki zawodowe z Solidarnością na czele
    stwierdziły że to jest absurd i nieprawda nikt w wielkie dementi się nie
    bawił... poszło w Polskę i spoko... o kurde, miało nie byc o polityce... ale to
    przecież tylko zagadka prasowa...

  • 4. Data: 2009-10-14 14:52:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > bawił... poszło w Polskę i spoko... o kurde, miało nie byc o polityce... ale to

    A słyszałeś coś takiego: "Nie czas żałować róż, gdy płoną lasy". To nie
    znaczy wcale, że róże ocalały.

    Dobrze jednak, że i o tym przekręcie przypominasz, choć jego waga
    rzeczywiście jest mniejsza.

  • 5. Data: 2009-10-14 14:57:11
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stwierdziły że to jest absurd i nieprawda nikt w wielkie dementi się nie
    > bawił... poszło w Polskę i spoko... o kurde, miało nie byc o polityce...

    Coś mi się wydaje viper, że jesteś aktywnie zaangażowany politycznie w pewną
    partię... jak to ktoś napisał w rzepie, nawet jakby Tuska złapali z dymiącym
    pistoletem nad zamordowaną staruszką, to i tak wszystkie media trąbiłyby
    dlaczego go złapali i dlaczego wykrył to Kaczyński ... pozdr :)

  • 6. Data: 2009-10-14 15:16:20
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > pistoletem nad zamordowaną staruszką, to i tak wszystkie media trąbiłyby
    > dlaczego go złapali i dlaczego wykrył to Kaczyński ... pozdr :)

    teraz już pojechałeś jak łysy grzywką po betonie... nigdy wżyciu w żadnej
    partii nie byłem i nie będę... jestem jednostką aspołeczną i jestem
    mamwdupistą... nienawidzę wszystkich polityków... ale faktem jest że najmniej
    nienawidzę platformersów a najbardziej pisowców he he... a twoja odpowiedz jest
    w stylu a u was biją murzynów...

  • 7. Data: 2009-10-14 17:42:15
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > nienawidzę platformersów a najbardziej pisowców he he... a twoja odpowiedz jest

    Viper - wiesz, że Cię lubię i dlatego martwisz mnie. Nienawiść do
    wszystkich to ciężka przypadłość. Zrób coś z tym.

  • 8. Data: 2009-10-14 17:59:12
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Viper - wiesz, że Cię lubię i dlatego martwisz mnie. Nienawiść do
    > wszystkich to ciężka przypadłość. Zrób coś z tym.

    czy ja wiem... jak się z tego spowiadałem to ksiądz powiedział - dobra dobra,
    teraz grzechy a chwalił się będziesz później...

  • 9. Data: 2009-10-14 20:42:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Odnosnie Grada, to kolo w ogole nie nadaje sie na to stanowisko, jest jak
    dziecko nieporadny.

    O tym kto jest inwestorem ci co bardziej dociekliwi wiedzieli juz kilka
    miesiecy temu, na nastepny dzien po tym jak Rudy pochwalil sie nazwa
    inwestora "z Kataru". Tak wiec amatorzy z internetu wiedzieli kim jest
    inwestor, a minister 38 milionowego kraju i Ryzy ze swoja swita specjalistow
    do dzisiaj nie wiedza komu opierdolil majatek, na ktory zasuwalo iles
    pokolen Polakow. Kto nami w ogole rzadzi? Ale to na pewno wina PISu i ich
    wojen politycznych.
    D.

    "Co zaś do JE Aleksandra Grada, to ten człowiek pobił wszelkie rekordy
    hucpiarstwa. Facet, który parę miesięcy temu publicznie przysięgał, że
    "nabywca stoczni jest absolutnie wiarygodny" - dziś twierdzi,
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Afere-stoczni
    owa-wymyslily-CBA-i-media,wid,11587455,wiadomosc_pra
    sa.html

    że ""Aferę stoczniową wymyśliły CBA i media" !!!!!!!

    P.Grad robi wrażenie, jakby do dziś nie wiedział, kto jest tym "wiarygodnym
    inwestorem". Tym razem wymienił nawet nazwę "Stichting Particulier Fonds
    Greenrights" - tyle, że firma ta nie ma nic wspólnego z Katarem!!!

    Jak napisałem w obszernym artykule w "Najwyższym CZAS!"ie:

    "Najdowcipniejsze w tym wszystkim jest to, że Katarczycy w ogóle nie byli
    ani przez moment inwestorem - i nie zamierzali kupić tych stoczni! Właściwym
    nabywcą, na rzecz którego działał katarski QInvest była "fundacja" (??)
    "Stichting Particulier Fonds Greenrights" (???) działająca w imieniu "United
    International Trust N.V" zarejestrowanej na... Antylach Holenderskich,
    najprawdopodobniej spółki komandytowej z panami o nazwiskach: Eliasz
    Reifman, Ron Al Dor, Guy Bernstein, Jakób Elinav, Gad Goldstein, Hadas Gazit
    Kaiser, Uzi Netanel, Naamit Salomon, Ido Schechter"

    JKM.

  • 10. Data: 2009-10-15 06:33:27
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

[...]

    Nie jestem ani szczególnym zwolennikiem ani przeciwnikiem min. Grada ale
    przynajmniej resort skarbu zaczął w końcu prywatyzować duże państwowe firmy
    (ENEA, kopalnia Bogdanka, PGE).
    Ponieważ jak widzę masz bardzo krótką pamięć to przypomnę Ci, że minister
    skarbu w rządzie PIS-u W.Jasiński sprywatyzował w ciągu swojej kadencji....
    zero firm !!!
    L.Balcerowicz nazwał go największym szkodnikiem gospodarczym od 1989r.

    p.s. Jeżeli jesteś tak zniesmaczony rządami "Ryżego i jego świty" to jeszcze
    raz namawiam Cię na zgłoszenie się do konkursu na ministra finansów.
    W swoim CV napisz, że jesteś wybitnym specjalistą od astrologii finansowej.
    Jestem pewien, że powali to wszystkich na kolana i Cię wybiorą :-)