  • 1. Data: 2013-12-05 12:09:12
    Temat: nowy mBank - czy raz = na zawsze?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Czy jak się raz zaloguję do "nowego", to już mi tak zostanie, czy nadal
    będę miał wybór?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-12-05 12:24:54
    Temat: Re: nowy mBank - czy raz = na zawsze?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-05, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > Czy jak się raz zaloguję do "nowego", to już mi tak zostanie, czy nadal
    > będę miał wybór?

    Na razie jest wybór. Można i tu, i tu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2013-12-05 12:25:09
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-12-05 12:09, sqlwiel pisze:
    > Czy jak się raz zaloguję do "nowego", to już mi tak zostanie, czy nadal
    > będę miał wybór?

    Mówią/piszą, że nie. Teoretycznie więc możesz zmieniać. Ale kto ich tam
    wie, jak jest naprawdę...
    pwz

  • 4. Data: 2013-12-05 23:04:09
    Temat: Re: [SPAM]nowy mBank - czy raz = na zawsze?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mówią/piszą, że nie. Teoretycznie więc możesz zmieniać. Ale kto ich tam
    > wie, jak jest naprawdę...
    > pwz

    a jak się logować do starego? nowy jest jakiś taki mało fajny...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-12-05 23:14:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.12.2013 23:04, RobertS pisze:

    > a jak się logować do starego? nowy jest jakiś taki mało fajny...

    U mnie działa dwa razy z rzędu kliknięcie w skrót do ich oryginalnego
    adresu:

    https://www.mbank.com.pl/

  • 6. Data: 2013-12-05 23:20:11
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-12-05 23:04, RobertS pisze:

    > a jak się logować do starego? nowy jest jakiś taki mało fajny...

    Dopiero co było... Trochę pod miejscem na wpisanie hasła masz link do
    starego.

    marcin

  • 7. Data: 2013-12-05 23:37:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pwz" l7pnqo$51i$...@n...news.atman.pl

    > Mówią/piszą, że nie. Teoretycznie więc możesz
    > zmieniać. Ale kto ich tam wie, jak jest naprawdę...

    Chyba odwrotnie -- teoretycznie nie można wrócić a praktycznie można wrócić?

    -=-

    Nowym klientom mBank daje debetówkę za free i 5.5% na lokacie -- CHYBA.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-12-06 00:17:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 05 Dec 2013 12:09:12 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:
    > Czy jak się raz zaloguję do "nowego", to już mi tak zostanie, czy
    nadal
    > będę miał wybór?

    Oba działają, zalogowanie do nowego nie blokuje możliwości
    zalogowania do starego.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2013-12-06 23:43:54