  • 1. Data: 2009-10-18 09:53:51
    Temat: o długach emerytow
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7155654,Komornik
    _u_emeryta.html

    temat był do przewidzenia. Kolejna bańka ?
    Z.

  • 2. Data: 2009-10-18 11:01:20
    Temat: Re: o długach emerytow
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7155654,Komornik
    _u_emeryta.html

    > temat był do przewidzenia. Kolejna bańka ?
    > Z.

    teraz wiemy po co tak naprawdę potrzebne były im te dowody.

    kc

  • 3. Data: 2009-10-18 14:45:45
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    kc pisze:

    _u_emeryta.html

    > teraz wiemy po co tak naprawdę potrzebne były im te dowody.
    >
    > kc

    Moje pokolenie śpiewało tak: --->
    http://pilsudczyk.wrzuta.pl/audio/1OdtiRGqSkS/jacek_
    zwozniak_-_szoruj_babciu_do_kolejki

    Dzisiejsza wspaniała i dorodna młodzież, jak widzę, śpiewa tak:

    Szoruj Babciu do kolejki, do mBanku
    Wnuczek dostać musi kredyt o poranku
    Nawet dowód wnusio odda Ci na chwilę
    żeby wczasy w nowej bryce spędzić mile

    Potem wnuczek schować dowód Babci raczy
    żeby czasem nie powrócił rząd mlaskaczy
    Rząd mlaskaczy bardzo groźny dla młodzieży
    bowiem długi każe spłacać jak należy !

    Lecz nie wszystkie to przewiny są bliźnicze
    Znacznie gorsze ciążą grzechy braci kaczek
    Tak z Giertychem i Lepperem się zagrali
    że podsłuchy pozakładać nakazali

    W ABW tak tym się oburzyli,
    że podsłuchy ... o dwa lata opóźnili !
    Nie przeszkadza to krytykom strasznych braci
    wszak to zwykła opieszałość biurokracji

    :))))

  • 4. Data: 2009-10-19 08:57:12
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Piękny wiersz, Jurek:)
    Daj link do poprzedniej części, bo chyba nie otagowałeś
    "Kittel Duda Ziobro Czuchnowski Latkowski Pytlakowski"
    oraz
    "niespełnione nadzieje Baczyńskiego"
    http://archiwum.polityka.pl/art/zycie-na-podsluchu,3
    59786.html

    PS
    http://plfoto.com/1974701/zdjecie.html

  • 5. Data: 2009-10-19 09:26:55
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Ingarden" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/pop_ups/06/i
    n_pictures_enl_1149666394/img/1.jpg
    > http://trainsonor.com/time/stravinsky_photo.gif
    >
    > A wlasciwie to..
    > http://trash.mondokai.com/no_counterbalance.jpg
    >
    > :(

    świetne foty
    #1 na 10
    #2 na 9

  • 6. Data: 2009-10-19 09:33:29
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    --
    le

  • 7. Data: 2009-10-19 09:45:49
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > świetne foty
    > #1 na 10
    > #2 na 9

    I zupełnie niezrozumiałe współcześnie.
    #2 teraźniejszość - brak przeciwwagi dla ciemności, siły, masy.
    Rozchwiała się kompozycja. Choć nie aż tak bardzo, jak by się mogło
    wydawać.. urna z prochami z #1 została, ale zawartość przecież wywiało.
    (Skoro o świeczkach już się porozmawiać nie da, to chociaż o zniczach..)

    --
    le

  • 8. Data: 2009-10-19 09:46:13
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Piękny wiersz, Jurek:)

    Mnie też się podoba.

    > Daj link do poprzedniej części, bo chyba nie otagowałeś
    > "Kittel Duda Ziobro Czuchnowski Latkowski Pytlakowski"

    Otagowałem za to :
    Popiełuszko, WSI, Sumliński, Komorowski

    > oraz
    > "niespełnione nadzieje Baczyńskiego"
    > http://archiwum.polityka.pl/art/zycie-na-podsluchu,3
    59786.html

    Jak mi powiesz, czy "Polityka" nie zamieszcza już w nagłówku
    "Proletariusze wszystkich krajów łączcie się", to może przeczytam.
    Ostatnio jak czytałem ten periodyk, to powyższe motto było zamieszczone.

  • 9. Data: 2009-10-19 09:50:25
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Ingarden <e...@o...pl> napisał(a):

    > I zupełnie niezrozumiałe współcześnie.

    Fakt, widzę tylko, że Strawiński. Z opisu wnoszę, że jesteś albo z
    przeszłości, albo z przyszłości.

    kc

  • 10. Data: 2009-10-19 09:56:22
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Jak mi powiesz, czy "Polityka" nie zamieszcza już w nagłówku
    > "Proletariusze wszystkich krajów łączcie się", to może przeczytam.

    Nie jest to konieczne.
    I tak będziesz bronił każdego wałka mlaskaczy.