  • 1. Data: 2003-12-20 15:02:13
    Temat: obligacje dolarowe
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Zamierzam zainwestować w jakis fundusz obligacji dolarowych, co o tym
    sądzicie? Dolar jest tani, choć słyszałem opinie, że może stanieć
    do ~3,40zl, AFAIK w USA stopy procentowe są najniższe od wielu wielu
    lat, więc chyba redukcje się nie szykują. Co o tym sądzicie? A moze
    lepiej zainteresować się funduszem akcji amerykańskich?

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | RMRMG .
    . gg: #2311504 | signature .

  • 2. Data: 2003-12-20 19:29:45
    Temat: Re: obligacje dolarowe
    Od: "Mmore" <m...@c...net>

    "rmrmg" <i...@s...atu.re> wrote in message
> [...]
    > lat, więc chyba redukcje się nie szykują. Co o tym sądzicie? A moze
    > lepiej zainteresować się funduszem akcji amerykańskich?

    Polecam Pioniera Plus FIO. Ja od kwietnia zarobilem na dolarach prawie 8%

  • 3. Data: 2003-12-20 20:22:36
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <Jq1Fb.42881$cJ5.5743@www.newsranger.com> Mmore wrote:

    > Polecam Pioniera Plus FIO. Ja od kwietnia zarobilem na dolarach prawie 8%

    Zainwestowałbym raczej coś od czego nie musiałbym płacić prowizji
    (dostępne w mbankowym SFI). Ale chodzi mi o wasze opinie na temat rozwoju
    systuacji (najważniejszy chyba tu kurs dolara) czy będzie jeszcze
    spadać czy też nie.