  • 1. Data: 2002-06-28 08:24:19
    Temat: obligacje przez inet
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Probowalem kupic obligacje na stronie
    http://www.obligacje.cdmpekao.pl
    kiedy jako rachunek bankowy wpisuje konto w Multi, stwierdzal, ze zly
    numer i nie przyjmowal (numer na pewno poprawny, wpisany jednym
    ciagiem).
    Nie jest to problem nr rozliczeniowego bo bez cyfr kontrolnych
    rozpoznaje poprawnie.
    Po podniu numeru mBanku w takim samym formacie (pelne 26 cyfr) lyknal
    bez problemu. Mieliscie tez taki problem ?

    W jaki sposob nalezy podac nr rachunku papierow wartosciowych do
    deponowania ?
    Tylko czesc po numerze rozliczeniowym ?

    Ile czasu mija od zlozenia zlecenia i przelwu do nabycia ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-06-28 08:28:12
    Temat: Re: obligacje przez inet
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > W jaki sposob nalezy podac nr rachunku papierow wartosciowych do
    > deponowania ?
    > Tylko czesc po numerze rozliczeniowym ?
    ? To kupujesz 3-latki ?

    > Ile czasu mija od zlozenia zlecenia i przelwu do nabycia ?
    2-3 dni(empirycznie)

  • 3. Data: 2002-06-28 08:31:06
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Probowalem kupic obligacje na stronie
    > http://www.obligacje.cdmpekao.pl

    > Po podniu numeru mBanku w takim samym formacie (pelne 26 cyfr) lyknal
    > bez problemu. Mieliscie tez taki problem ?

    mBank faktycznie poszedl bez poblemu - przy Multi mialem to samo

    > W jaki sposob nalezy podac nr rachunku papierow wartosciowych do
    > deponowania ?

    Gdzie chcesz podac ten nr?

    > Ile czasu mija od zlozenia zlecenia i przelwu do nabycia ?

    Przy zakupie okreslasz na kiedy wplacisz pieniadze - ja ustwilem na 2 dni -
    po tym terminie przyszedl mi mail ze dyspozycja zostala zrealizowana a
    dokladnie:

    POTWIERDZENIE ZAKUPU nr 200/0/53

    Dyspozycja zakupu obligacji DO..... o numerze identyfikacyjnym D0.-.....-...
    zostala zrealizowana zgodnie z zamówieniem.

    Data zakupu: 02-06-10 r.

    Centralny Dom Maklerski
    Pekao SA

    Dane transakcji sa dostepne w Systemie CDM w opcji "Historia"

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-28 08:35:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002 10:31:06 +0200, "Jaroslaw Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Gdzie chcesz podac ten nr?

    tylko przy trzylatkach

    >Przy zakupie okreslasz na kiedy wplacisz pieniadze - ja ustwilem na 2 dni -
    >po tym terminie przyszedl mi mail ze dyspozycja zostala zrealizowana a
    >dokladnie:

    Ja podalem date biezaca i jeszcze tego samego dnia zrobilem przelew
    druga sesja.

  • 5. Data: 2002-06-28 08:37:46
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002 10:28:12 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >? To kupujesz 3-latki ?

    Tez :-)
    Obecnie testuje drobnymi kwotami rozne pozabankowe sposoby
    oszczedzania (rozne tfi, akcje, obligacje) :-))
    Zobaczymy, przy ktorym zostane na dluzej.

    Macie propozycje na jeszcze inne ciekawe mozliwosci :) ?

  • 6. Data: 2002-06-28 08:41:18
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > tylko przy trzylatkach

    OKI ale gdzie chcesz go podac ;-)

    > Ja podalem date biezaca i jeszcze tego samego dnia zrobilem przelew
    > druga sesja.

    Ciekawe co z tego wyjdzie ;-) Myslisz ze Pekao jest takie sprytne i zrobi
    ksiegowanie tego samego dnia ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-28 08:46:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002 10:41:18 +0200, "Jaroslaw Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >OKI ale gdzie chcesz go podac ;-)

    no jak to gdzie, trzeba wybrac deponowanie i wtedy trzeba podac

    >Ciekawe co z tego wyjdzie ;-) Myslisz ze Pekao jest takie sprytne i zrobi
    >ksiegowanie tego samego dnia ;-)

    Pewnie nie bo to bylo wczoraj i jeszcze nic :-)

  • 8. Data: 2002-06-28 08:55:00
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > no jak to gdzie, trzeba wybrac deponowanie i wtedy trzeba podac

    Prawde mowiac nie przypominam sobie zebym to podawal - a czy to nie jest
    przez przypadek deponowane na rachunku w CDM Pekao SA ? ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-28 08:59:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > Prawde mowiac nie przypominam sobie zebym to podawal - a czy to nie jest
    > przez przypadek deponowane na rachunku w CDM Pekao SA ? ;-)
    W przypdaku obligacji notowanych na giełdzie
    (czyli jednoroczne,3-letnie i chyba 5letnie) mozesz podać r-k deponowania
    w biurze maklerskim(o ile masz)

    KJ

  • 10. Data: 2002-06-28 09:01:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > W przypdaku obligacji notowanych na giełdzie
    > (czyli jednoroczne,3-letnie i chyba 5letnie) mozesz podać r-k deponowania
    > w biurze maklerskim(o ile masz)

    OKI - ja kupowale 2-letnie ;-)
    Teraz wszedlem do historii zakupu i w widze ze faktycznie nie mam podanego
    rachunku deponowania.

    --
    JaKi