  • 1. Data: 2009-09-07 19:35:50
    Temat: obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
    Od: z...@o...pl

    niedługo w moim miasteczku otwierają 'netto'
    dobrze bo dotąd jedynym dużym sklepem była
    okazująca dystans wobec bankowości "biedronka"

    sklep "biedronka" to jedyna znana mi duża sieć
    która nie akceptuje kart kredytowych,

    ze strony netto.pl wiem że gości ono pod swoim
    dachem (znaczy podnajmuje lokale dla) podmiotów
    z branży bankowej i telekomunikacyjnej.

    mam pytanie: jaki bank obsługuje transakcje karciane
    w netcie? jakie banki mają placówki na terenie netto?
    te co się zgłoszą czy netto preferuje jakiś konkretny?

  • 2. Data: 2009-09-07 19:38:12
    Temat: Re: obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    z...@o...pl pisze:
    > niedługo w moim miasteczku otwierają 'netto'
    > dobrze bo dotąd jedynym dużym sklepem była
    > okazująca dystans wobec bankowości "biedronka"
    >
    > sklep "biedronka" to jedyna znana mi duża sieć
    > która nie akceptuje kart kredytowych,

    To poznasz druga taka siec.

  • 3. Data: 2009-09-07 20:05:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > w netcie? jakie banki mają placówki na terenie netto?
    > te co się zgłoszą czy netto preferuje jakiś konkretny?

    banki i netto? to jak polbank i internet...zupełnie się ze sobą nie
    komponują...

    1. nie można tam płacić kartą, to duńska sieć, a w Danii akceptują tam
    tylko domestiki,
    2. zobaczysz, że biedronka przy netto to super sklep, obsluga, towary
    itd...mam blisko do netto, ale praktyznie tam nie chodze - syf, ze
    szkoda gadac ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-09-07 20:49:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > np. czesto lody w czekoladzie 4,99zl/12sztuk, czasem lubie sobie zjesc
    > pizze mrozona 1,79 - 1,99 lub pakiet trzech mniejszych za 3,99, fasolka
    > - na "oddychanie" ;-), klopsy w pomidorach, nie pamietam, ale chyba 1,99
    > lub 2,99, jakis tam ser tani tez dostac mozna, OSTRZEZENIE, NIE KUPOWAC
    > PSEUDO SERA 1KG ZA 9,99zl, to nie jest ser, od razu caly do smieci,
    > czesto tanie winogrona, pomidory lub mandarynki, jako jedyny sklep ma
    > orzeszki nerkowca, wiec nie porownam ceny, maja po 9,99zl, lubie
    > czerwona oranzade, butelki dobre z zwezeniem, jest latwo chwycic, tansze

    czy cena jest najwazniejsza? pizza za 1,79 zł! ze ludzie nie boja sie
    tego jesc?
    "czerwona oranzada"? kupilem kiedys przez pomylke w lider szajsie,
    jakies 59 gr za 1,5l - tego nie dalo sie pic!

    naprawde nie stac mnie na kupowanie najtanszych rzeczy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-09-07 21:04:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Wrz, 22:33, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

> [...]
    > dobre z zwezeniem, jest latwo chwycic, tansze ryby w pomidorze 1,79 chyba

    Obawiam się, ze to, co zaoszczędzisz w netto, wydasz na lekarza...!
    Gastrologa.

  • 6. Data: 2009-09-07 21:05:59
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Wrz, 22:49, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > czy cena jest najwazniejsza? pizza za 1,79 zł! ze ludzie nie boja sie
    > tego jesc?
    > "czerwona oranzada"? kupilem kiedys przez pomylke w lider szajsie,
    > jakies 59 gr za 1,5l - tego nie dalo sie pic!

    Trzeba było jeszce spróbować "paprykarza szczecińskiego" ! Od lat
    komuny niezmienny - i smak i skład !

  • 7. Data: 2009-09-07 21:11:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Wrz, 23:01, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > wiem ze nie wszystko co jem/pije jest zdrowe,
    > ale mawiaja ze i tak na cos trzeba umrzec,
    > ja mam oranzadowy nalog, ale np. nie pale ;p

    To lepiej zapal, np. jakieś dobre cygaro od czasu do czasu, zamiast
    przyswajać i trawić te trucizny ! Pisze Ci to ktoś, kto poprzez
    zdradziecką miłość do takich wynalazków tudzież błędy młodości
    zaliczył już holecystektomię..;-)

  • 8. Data: 2009-09-07 21:18:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szczurwa pisze:

> [...]
    > przyswajać i trawić te trucizny ! Pisze Ci to ktoś, kto poprzez
    > zdradziecką miłość do takich wynalazków tudzież błędy młodości

    Cholecystektomię?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-09-07 21:23:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Wrz, 23:18, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Cholecystektomię?

    Dokłdnie tak. Wybacz mi tę literówkę:-)

  • 10. Data: 2009-09-07 21:37:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    n.googlegroups.com

    > To lepiej zapal, np. jakieś dobre cygaro od czasu do czasu, zamiast
    > przyswajać i trawić te trucizny !

    Pozwolę sobie powiedzieć - tą samą zasadę wdrażajmy w stosunku do piwa :)