  • 1. Data: 2002-12-06 11:34:46
    Temat: obsluga internetowa bankow i rozne przegladarki
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Mam pewne pytanie. Bylem juz klientow kilku bankow i zauwazylem, ze o ile w
    Inteligo i mBanku nie mam zadnego klopotu z uzywaniem dowolnej przegladarki
    (Internet Explorer 6.0, Netscape 6.0, Mozilla 1.2, Opera 6.04 PL) to w
    Lukasie - jak w nim bylem - mialem trudnosci jak uzywalem Opery (brak
    mozliwosci zalogowania, "rozsypany" uklad strony). Czy napotkaliscie na
    podobne problemy w innych bankach z obsluga internetowa? Z jakimi
    przegladarkami? A co z przegladarkami dzialajacymi pod Linuksem lub
    "makowkami"? Pytam bo czasem wydaje mi sie, ze informatycy bankowi testuja
    swoje dziela tylko z programami "malego i mietkiego", jakby zakladali ze
    nic innego nie istnieje.

    Przemo

  • 2. Data: 2002-12-06 20:33:17
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    P.Sperling wrote:

> [...]
    > swoje dziela tylko z programami "malego i mietkiego", jakby zakladali ze

    ... niestety nie tylko informatycy bankowi...
    Moje doswiadczenia z Linuxem:
    BPH-PBK przed 3 miesiacami i wczesniej dzialal mi tylko z Netscape 4.78 lub
    innymi z rodziny 4.XX
    mBank dziala dobrze w Netscape 6.0, 7.0 i in.
    Lukas dziala dobrze z Galeonem 1.2.5, chociaz ostantio przypomina o uzyciu
    krypto. 3.0, ale dziala mimo tego

    Naotmaist DWS (FIO) - tranzkacje konwersji jednostek dzialaja u mnie tylko
    pod Windoza przy IE, nawet w Netscape pod Windoaz nie moge konwertowac
    jednostek.

    Pozdrawiam,

    Nik

  • 3. Data: 2002-12-06 21:40:11
    Od: m@rkop <m...@p...pl>

    On Fri, 6 Dec 2002 12:34:46 +0100, P.Sperling wrote:

> [...]
    > Lukasie - jak w nim bylem - mialem trudnosci jak uzywalem Opery (brak
    > mozliwosci zalogowania, "rozsypany" uklad strony).

    Witam.
    Ostatnio uzywam opery 6.05 i zarowno w mBanku jak i Lukasie chodzi bez
    problemow.

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 4. Data: 2002-12-07 03:42:08
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    Nikodem Kuźnik <n...@w...albatros.gliwice.pl> wrote:
    > mBank dziala dobrze w Netscape 6.0, 7.0 i in.

    w galeonie, konquerorze czy mozilli też nie ma problemów;

    a.