  • 1. Data: 2012-02-16 17:51:36
    Temat: od 20 Meritum w dół
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    jak ktoś chce zakładać lokaty to się śpieszyć

    Darek

  • 2. Data: 2012-02-16 20:03:49
    Temat: Re: od 20 Meritum w dół
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 16 Lut, 18:51, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:
    > jak ktoś chce zakładać lokaty to się śpieszyć

    Do czego?
    Pośpieszyłem się i udało mi się jeszcze przed 12-tym założyć "Lokatę z
    gwarancją" na 6,05% kapitalizowane codziennie

  • 3. Data: 2012-02-16 20:47:03
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-02-16 21:03, eisenberg pisze:

    > Do czego?
    > Pośpieszyłem się i udało mi się jeszcze przed 12-tym założyć "Lokatę z
    > gwarancją" na 6,05% kapitalizowane codziennie

    obniżenie oprocentowania lokat belkowych -0,4pp

    Darek

  • 4. Data: 2012-02-17 02:57:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek" jhjfn7$mov$...@i...gazeta.pl

    > jak ktoś chce zakładać lokaty to się śpieszyć

    A są jeszcze z codzienną kapitalizacją? Chyba nie ma.
    Tojota daje miau.

    http://www.toyotabank.pl/Plan_depozytowy+19.html

    To zwykłe lokaty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-02-17 10:38:10
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 17 Lut, 03:57, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Darek" jhjfn7$m...@i...gazeta.pl

    > A są jeszcze z codzienną kapitalizacją? Chyba nie ma.
    > Tojota daje miau.
    >
    >  http://www.toyotabank.pl/Plan_depozytowy+19.html
    >
    > To zwykłe lokaty?

    Lokat nie widzę, póki co zostało tylko
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meri
    tumkonto_silnie_zarabiajace#r,main,selectedTab=9434.
    Nie mogę sprawdzić, bo całą kasę jaką trzymam w Meritum przeniosłem na
    lokatę powitalną (w grudniu) i ostatnio na lokatę z gwarancją.
    Powitalna kończy mi się na pocz. marca. Mam nadzieję, że do tego czasu
    nie zniosą jeszcze dziennej kapitalizacji na "silnym".

  • 6. Data: 2012-02-17 17:30:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" f...@d...goo
    glegroups.com

    : Nie mogę sprawdzić, bo całą kasę jaką trzymam
    : w Meritum przeniosłem na lokatę powitalną
    : (w grudniu) i ostatnio na lokatę z gwarancją.

    To można było przenieść się na lokatę powitalną?
    Nie była ona aby tylko dla nowych klientów?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-02-17 18:07:19
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > A są jeszcze z codzienną kapitalizacją? Chyba nie ma.

    Pisałem o tych zwykłych - belkowych

    Darek

  • 8. Data: 2012-02-17 18:21:48
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 17 Lut, 18:30, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "eisenberg" f...@d...goo
    glegroups.com

> [...]
    > : (w grudniu) i ostatnio na lokatę z gwarancją.
    >
    > To można było przenieść się na lokatę powitalną?
    > Nie była ona aby tylko dla nowych klientów?

    Założyłem z koleżanką konto wspólne i okazało się, że lokata powitalna
    jest dostępna

  • 9. Data: 2012-02-17 19:39:27
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-17 19:21, eisenberg pisze:
    > Założyłem z koleżanką konto wspólne i okazało się, że lokata powitalna
    > jest dostępna

    Uważaj z tym. Kiedyś założyłem w BZ WBK tak konto i okazało się, że aby
    je zamknąć musimy oboje przyjść do oddziału. Jako, że w międzyczasie
    zmieniliśmy miejsca zamieszkania okazało się to bardzo kłopotliwe.

  • 10. Data: 2012-02-17 20:00:59
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 17 Lut, 20:39, Szymon <w...@w...pl> wrote:

    > Uważaj z tym. Kiedyś założyłem w BZ WBK tak konto i okazało się, że aby
    > je zamknąć musimy oboje przyjść do oddziału. Jako, że w międzyczasie
    > zmieniliśmy miejsca zamieszkania okazało się to bardzo kłopotliwe.

    Nie myślę o zamykaniu, chyba że znacząco pogorszą warunki