  • 1. Data: 2011-11-22 11:22:38
    Temat: od 8 grudnia koniec przelewów ekspresowych
    Od: "PeterPan" <P...@w...pl>

    a tak było miło

    http://wyborcza.pl/1,75248,10685277,Koniec_przelewow
    _ekspresowych__NBP_szykuje_na_nie.html

    MM

  • 2. Data: 2011-11-22 12:12:56
    Temat: Re: od 8 grudnia koniec przelewów ekspresowych
    Od: Marcin <p...@c...net>

    On 22 Lis, 12:22, "PeterPan" <P...@w...pl> wrote:
    > a tak było miło
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75248,10685277,Koniec_przelewow
    _ekspresowych__NB...

    idzie kryzys, NBP/BFG musi się jakoś zabezpieczyć przed
    niekontrolowanym
    wyciekiem gotówki (w przypadku paniki)

    Marcin

  • 3. Data: 2011-11-22 12:19:55
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin" <p...@c...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75248,10685277,Koniec_przelewow
    _ekspresowych__NB...

    idzie kryzys, NBP/BFG musi się jakoś zabezpieczyć przed

    Banki same sie zabezpieczaja...w 2008 jak chcialem w oddziale INGu wyplacic
    kase w miescie w kotrym mieszkalem od 3 lat i mialem zameldowanie tam oraz
    ten sam adres w danych konta to ING mnie spuscil na drzewo bo dyrektor
    oddzialu zarzadzil ze wiekszee kwoty (chyba powyzej 2 kilo wtedy ale moge
    sie mylic bo nie pamietam) wyplacja tylko ludziom ktorzy zakladali konta w
    ING w tym wlasnie oddziale- a chodzilo cos o 10-15 tys.
    Wiec jak cos to zrobia taki numer albo stwierdza ze na razie nie wyplacaja
    do unormowania sytuacji i wtedy nawet przelewu nie zrobisz

  • 4. Data: 2011-11-22 13:38:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 22 Lis, 12:22, "PeterPan" <P...@w...pl> wrote:
    > a tak było miło
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75248,10685277,Koniec_przelewow
    _ekspresowych__NB...

    Nie wiem jak milo bylo, bo jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie korzystac
    w Sorbnetu, za to juz z Bluecash korzystalem i to nie bedzie mialo
    wplywu na taka usluge. Co wiecej KIR zamierza uruchomic usluge, ktora
    bedzie pozwala na przelewy online miedzy bankami. O ile dobrze
    pamietam rozpoczecie jej udostepniania bankom bylo planowane na
    grudzien tego roku..

    MK

  • 5. Data: 2011-12-06 14:04:36
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2011, 14:38:07 UTC+1 użytkownik MK napisał:
> [...]
    > bedzie pozwala na przelewy online miedzy bankami. O ile dobrze
    > pamietam rozpoczecie jej udostepniania bankom bylo planowane na

    Może masz na myśli Blue Media?
    http://goo.gl/Iyjo0

    --
    Pozdrawiam :)