  • 1. Data: 2010-05-01 09:07:51
    Temat: oliwkowy kryzys
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    http://grzegorzzalewski.blox.pl/2010/04/Oliwkowy-kry
    zys-w-obrazkach.html

    brawa dla GZ za hasło,

    nie mam pojecia jednak czym sie to skonczy,

    Z.

  • 2. Data: 2010-05-02 14:35:05
    Temat: Re: oliwkowy kryzys
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:
    > http://grzegorzzalewski.blox.pl/2010/04/Oliwkowy-kry
    zys-w-obrazkach.html

    > brawa dla GZ za hasło,
    >
    > nie mam pojecia jednak czym sie to skonczy,
    >
    > Z.
    Greckie pastuchy doluja Euro!

    http://business.timesonline.co.uk/tol/business/econo
    mics/article7114050.ece?token=null&offset=0&page=1
    <http://business.timesonline.co.uk/tol/business/econ
    omics/article7114050.ece?token=null&offset=0&page=1>

    Polacy! Swinskie Ryje!
    Nieutuleni w placzu po Wielkim malym Kaczorze, obudzcie sie!
    Klepnijcie jeden drugiego w plecy, powiedzcie sobie: Dobrze jest!

    A to niby dlaczego? Dlatego, ze bici w dupe 25 lat temu zrozumieliscie
    wreszcie, ze nikt wam nie da
    cukierka jesli na niego sami najpierw nie zarobicie. No i rzeczy pomalu
    ida ku dobremu. Czytajcie wyzej,
    kto potrafi i zrozumiecie sami: jak taki kurwa grecki pastuch co idzie
    na rente w srednim wieku 53 lata,
    zyje z turystki-czytaj, ze sprzedazy slonca i morza ktore przeciez nie
    jest jego, z pracy chujem na ugorze
    na polu niemieckich turystek(praca meczaca na dluzsza mete), jak taki
    becwal moze zyc lepiej od Polaka?
    Polak wyrabia rzeczy, ktore w Europie sa przydatne- jezdza polskie fiaty
    a ja wlasnie zjadlem Bigos polski
    z dodana lyzeczka curry, rodem z Tesco. Polacy sa wszedzie wokol mnie w
    zasiegu reki, wczoraj w moich
    chatkach nawet mieli jakis jubel noca- jedli, pili i smiali sie wesolo.
    Pierwsza Komunia czy cos takiego.
    Ci ludzie zyja, pracuja, rozmnazaja sie i sie smieja. Dobrze jest.
    Ale nie zobaczysz w tym kosmopolitycznym miescie Londynie pracujacego
    Greka. On woli sie napierdalac
    ze swoja policja w Atenach i wolac o wiecej darmowego siana. Ma do nas
    pretensje, ze sie nie dajemy oszukiwac
    wiecej.
    Na szescie Polska jest poza Euro, tak jak Wlk Brytania. Nie nasz to klopot.
    Prorokuje silna zlotowke i Zloty Wiek dla Polski, jak tak dalej pojdzie
    i bedziecie trzymac garde.
    Okaze sie czy Polska naprawde wygrala ekonomicznie gdy wasz sasiad sie
    wam pochwali, ze wyslal na wakacje
    do Grecji zone z dziecmi a ta powroci napompowana, rzekomo greckim winem
    i serem a tak faktycznie greckimi
    plemnikami.

    fatso

  • 3. Data: 2010-05-02 20:39:41
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 02-05-2010 o 16:35:05 fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > <http://business.timesonline.co.uk/tol/business/econ
    omics/article7114050.ece?token=null&offset=0&page=1>

    coś pokreciłeś z linkiem.

    > Na szescie Polska jest poza Euro, tak jak Wlk Brytania. Nie nasz to
    > klopot.

    troche tak, troche nie - mamy wiele powiazan z euro, widac nawet po kursie
    pln.

    > Prorokuje silna zlotowke i Zloty Wiek dla Polski, jak tak dalej pojdzie
    > i bedziecie trzymac garde.

    nie wiem czy ironizujesz czy serio mowisz. Gdyby w europie zbankrutował
    jakis kraj oliwkowy,
    albo i dwa - to po poczatkowym szoku reszta moglaby skorzystac, na tej
    samej zasadzie, co na plajcie firmy zyskuje konkurencja.
    Ale jak na razie panuje eurosocjalizm i ściema. Ktores pokolenie nie da
    rady splacic długów. Goracy dłuzny ziemniak.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2010-05-03 02:49:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:

    > coś pokreciłeś z linkiem.

    artykul juz zdjety zostal z witryny-pewnie uwazaja ze juz nieaktualny bo
    cos sie dzieje

  • 5. Data: 2010-05-03 03:19:07
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:

> [...]
    > Ale jak na razie panuje eurosocjalizm i ściema. Ktores pokolenie nie
    > da rady splacic długów. Goracy dłuzny ziemniak.

    W tym artykule w Time-sie bylo, ze mimo to ze glownie niemieckie i
    francuskie banki sa umaczane w niesplacalne
    wierzytelnosci greckie to rowniez nasz Royal Bank of Scotland jest
    zaangazowany w greckim shipping na miliardy
    a Coutts bank-jego prywatna branza dla milionerow- trzyma szmal greckich
    magnatow okretowych. Skoro nawet Grecy nie wierza
    wlasnym krajowym bankom to co my mamy tam do roboty?
    W Polsce sa juz ludzie co sie dorobili powaznych kapitalow. O ile
    trzymaja szmal w Polsce, w krajowych bankach,
    to ja bym byl spokojny o przyszlosc tego krajui o przyszlosc zlotowki.

    Co do plajty krajow oliwkowych, o ktorej piszesz wyzej to ona wlasnie
    sie urzeczywistnia. Bylem w Grecji i Portugalii
    i ja nie widze powodu by Polska miala miec standard zycia nizszy niz
    oni. Co do Hiszpanii to jest to kraj porownywalny
    do Polski, tzn kraj kompletnej gospodarki, produktywny. Zapewne sie
    zatrzesie w obecnym kryzysie ale przetrwa i wyjdzie
    wzmocniony. Italy- niewidze mozliwosci upadku i nie zaliczalbym tego
    kraju do malych oliwek. Tam jest cale oliwkowe poludnie
    kraju ale tez potezna ekonomicznie, germanskia nieomal polnoc.

    fatso