  • 1. Data: 2009-09-13 08:14:25
    Temat: open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Witam!

    Chciałem sobie założyć lokatę optymalną i spotkałem mały problem. Kilka
    tygodni temu skończyła mi się lokata startowa. Przy jej zakładaniu
    otrzymałem SMSem hasło, zaś login - z tego co pamiętam - był podany mailem
    przy potwierdzeniu lokaty. Sądziłem jednak, iż skoro tak to zaplanowano to
    login będzie pod konkretną lokatę i po jej zakończeniu email poszedł do
    kosza. Teraz, chcąc założyć optymalną serwis krzyczy mi, że już ma mnie w
    bazie danych i mam się zalogować. Hasło mam, loginu nie. Czy da się z tego
    wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię",
    "wezwij doradcę" - szybko i sprawnie?

    Szymon

  • 2. Data: 2009-09-13 08:49:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h8i9kk$1fi$1@news.dialog.net.pl

    > Czy da się z tego
    > wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię",
    > "wezwij doradcę" - szybko i sprawnie?

    Nie, nie da się. Jedyne rozwiązanie to cierpliwie odczekanie do jutra i
    zadzwonienie na infolinie OF.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-09-13 09:21:33
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Nie, nie da się. Jedyne rozwiązanie to cierpliwie odczekanie do jutra i
    > zadzwonienie na infolinie OF.

    Dzięki. To jednak pozostanę przy EB.