-
1. Data: 2009-09-13 08:14:25
Temat: open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
Od: "Szymon" <x...@o...pl>
Witam!
Chciałem sobie założyć lokatę optymalną i spotkałem mały problem. Kilka
tygodni temu skończyła mi się lokata startowa. Przy jej zakładaniu
otrzymałem SMSem hasło, zaś login - z tego co pamiętam - był podany mailem
przy potwierdzeniu lokaty. Sądziłem jednak, iż skoro tak to zaplanowano to
login będzie pod konkretną lokatę i po jej zakończeniu email poszedł do
kosza. Teraz, chcąc założyć optymalną serwis krzyczy mi, że już ma mnie w
bazie danych i mam się zalogować. Hasło mam, loginu nie. Czy da się z tego
wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię",
"wezwij doradcę" - szybko i sprawnie?
--
Pozdrawiam
Szymon
-
2. Data: 2009-09-13 08:49:44
Temat: Re: open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"Szymon" news:h8i9kk$1fi$1@news.dialog.net.pl
> ...
> Czy da się z tego
> wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię",
> "wezwij doradcę" - szybko i sprawnie?
Nie, nie da się. Jedyne rozwiązanie to cierpliwie odczekanie do jutra i
zadzwonienie na infolinie OF.
Pozdrawiam.
-
3. Data: 2009-09-13 09:21:33
Temat: Re: open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
Od: "Szymon" <x...@o...pl>
> Nie, nie da się. Jedyne rozwiązanie to cierpliwie odczekanie do jutra i
> zadzwonienie na infolinie OF.
Dzięki. To jednak pozostanę przy EB.