  • 1. Data: 2009-08-26 19:40:10
    Temat: operat szacunkowy i ogólnie rzeczoznawcy
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Czy wycena nieruchomości (dla banku) u każdego rzeczoznawcy zawsze kosztuje
    tyle samo i przebiega tak samo (te same dokumenty)?
    dzięki za info

  • 2. Data: 2009-08-26 19:46:12
    Temat: Re: operat szacunkowy i ogólnie rzeczoznawcy
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie, warto negocjowac.
    JaC

    -----

    > Czy wycena nieruchomości u każdego rzeczoznawcy zawsze kosztuje tyle samo i
    przebiega tak samo?

  • 3. Data: 2009-08-26 20:05:21
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Nie, warto negocjowac.

    jakieś widełki?

  • 4. Data: 2009-08-26 20:07:37
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wycena nieruchomości (dla banku) u każdego rzeczoznawcy zawsze
    > kosztuje tyle samo i przebiega tak samo (te same dokumenty)?
    > dzięki za info

    dodam, że bank polecił swojego rzeczoznawcę - jak dla mnie kompletną porażkę
    i niekompetencję
    zamierzam znaleźć innego, stądteż minimum rozeznania będzie mi potrzeba

  • 5. Data: 2009-08-26 20:54:40
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    yapann wrote:

    > jakieś widełki?

    zadzwon do okolicznych agencji nieruchomosci i spytaj o koszt
    wyceny mieszkania :) bedziesz mial widelki jak znalazl.
    z pewnoscia bedzie taniej niz z banku.

  • 6. Data: 2009-08-27 08:07:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Proszę bardzo 400-1500 zł za to samo.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-08-27 08:10:49
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bank ma zwykle listę kilkudziesięciu reczoznawców.
    Poza tym rzeczoznawaca majątkowy to zawód wpisany na liste (poszukasz przez stronę
    Min. Infrastruktury), zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami, i bank nie może
    nie uznać innego, bo równie dobrze mógłby nie uznać innego niż "swój" notariusza".
    Natomiast bank może dołączyć dodatkowe oświadczenie wg swojego wzoru o zasadach
    sporzadzania wyceny.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-08-27 08:24:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > dodam, że bank polecił swojego rzeczoznawcę - jak dla mnie kompletną
    > porażkę i niekompetencję
    > zamierzam znaleźć innego, stądteż minimum rozeznania będzie mi potrzeba

    polecił czy narzucił?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-08-27 08:40:32
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Nie, warto negocjowac.
    >

    > jakieś widełki?
    ,

    Mieszxkanie:

    od 300zł do 1500zł

    Ceny różne- wartości nieruchomości tez się beda różnić;))
    Ale nie ma tu prostego przełożenia;))

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-08-27 20:55:33
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > polecił czy narzucił?
    polecił.

    i się na szczęście nie upiera.
    ps: z wstępnych telefonicznych rozmów z rzeczoznawcami - są oni zdecydowanie
    różnej jakości :>