  • 1. Data: 2002-09-18 09:45:54
    Temat: oplaty w bankach
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    O tym, ze banki wymyslaja coraz nowe oplaty wiadomo,
    ale przy kredytach to sie konczy - od 19 IX banki "poprawiaja" swoje oferty
    ;-)). Poczytajcie
    http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
    ykul=11090

    Przy okazji - w BZWBK (dawny WBK) przeniesli mnie na nowy system i z tego
    tytulu bezplatne odkladanie wyciagow w oddziale zmienilo sie w platne 2
    zl/mies.
    Wyraznie w TPiO zalezy to od systemu wiec trzeba bylo zmienic dyspozycje i
    odebrac zalegle wyciagi.

    TPiO jest tam taka durna ze nawet pracownikom wstyd ja stosowac - chodzi mi
    o przetrzymywanie wyciagow nieodebranych w banku. Powinni mnie skasowac 10
    zl za kazdy miesiac, a jak lezy ponad meisac 5 wyciagow to oplata miesieczna
    50 zl - skonsultowane z dysponentka !!!. Wlasnie odebralem 5 wyciagow ze
    starego systemu i jeden z nowego i wiem ze nie stosuja tego punktu ;-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-09-18 09:52:20
    Temat: Re: oplaty w bankach
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > (...) Wlasnie odebralem 5 wyciagow ze
    > starego systemu i jeden z nowego i wiem ze nie stosuja tego punktu ;-))

    Fakultatywny charakter wybranych opłat dotyczy wielu banków, warto się
    więc czasem potargować, bo szeregowym pracownikom zostały udzielone
    kompetencje, że mogą, ale nie muszą. Klient niestety na ogół nie wie, od
    czego zależy decyzja. Może trzeba zacząć dawać "w łapę"? ;-))

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-09-18 16:03:43
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    i tam, nie potrzebne są jakiekolwiek kompetencje. watbia aby jakikolwiek
    informatyczny system bankowy posiadał automatyczne naliczanie opłat za
    nieodebrane wyciagi...wszystko zależy od dobrej woli pracownika. pracując
    kiedyś w banku nie pobierałem zbyt często takiej opłaty. tylko w niektorych
    przypadkach ....

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]

    Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!