  • 1. Data: 2012-02-06 21:52:21
    Temat: opłaty za kk citu
    Od: Ra <r...@g...pl>

    Jakiś czas temu citi zmienil opłaty za kk na miesięczne. Na gold to było
    chyba 17zl. Mija mi rocznica dzwonię i pytam co z opłatami a pan mówi że
    mam anulowane. Kto tak jeszcze ma ? Wcześniej trzeba było dzwonić,
    składać wypowiedzenia, dokonowyać 3 transakcji itp a teraz nic ?
    Z ich kk już praktycznie nie korzystam poza opłaceniem rachunków i jest
    to mój jedyny produkt więc może się boją stracić klienta

  • 2. Data: 2012-02-06 22:34:16
    Temat: Re: opłaty za kk citu
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Ra" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z ich kk już praktycznie nie korzystam poza opłaceniem rachunków i jest to
    > mój jedyny produkt więc może się boją stracić klienta

    Skoro daja 200 wisni dla "świeżynki" za przytulenie MCW,
    to pewnie i stac ich anulowac oplate roczna
    - w wysokosci polowy tegoz bonusa ;)