  • 1. Data: 2005-07-01 07:37:44
    Temat: opłaty za nieużywane studenckie SuperKonto w PKO Banku Polskim
    Od: a...@o...pl

    moja sympatia kilka lat temu, będąc jeszcze studentką, założyła tzw.
    studenckie superkonto w PKO BP, a obecnie spodziewa się, że przez
    kilka miesięcy nie będzie miała wpływów na to konto.

    Mam pytanie: czy przez te kilka miesięcy bank będzie pobierał opłaty
    za prowadzenie konta? I czy opłaty są w stanie wygenerować ujemne saldo?

    Niektóre banki pobierają opłaty tylko z dodatniego salda, ale nie biorą
    opłat które czyniłyby saldo ujemne. Inne nie przejmują się niczym i liczą
    pogłębiające się saldo ujemne. Z tych pierwszych, które "nie biorą opłat"
    niektóre są "pamiętliwe" i z pierwszego wpływu potrącają sobie "zaległe"
    prowizje, a inne "zapominają". Mnie interesuje jak zachowuje się
    bank PKO BP i to konkretnie przy studenckim superkoncie.

    Proszę o wypowiedzi posiadaczy takiego konta, którzy przez kilka miesięcy
    nie mieli wpływów na to konto.

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-07-01 09:32:45
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to a...@o...pl posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > bank PKO BP i to konkretnie przy studenckim superkoncie.
    > Proszę o wypowiedzi posiadaczy takiego konta, którzy przez kilka miesięcy

    Dorzucę od siebie lekki OT.

    Bank Millenium pobiera opłaty tylko do momentu wyzerowania konta i nie robi
    później żadnych problemów z zamknięciem takiego "zadłużonego" konta.

    ING Bank Śląski pobiera opłaty i nalicza niedozwolony debet, mało tego, po
    pewnym czasie podnosi drastycznie opłatę za prowadzenie "martwego/uśpionego
    konta", jak oni go nazywają. Debet po cichu (bo nie wyślą listu poleconego
    z zapytaniem/opisem zaistniałej sytuacji) rośnie. Przy zamknięciu takiego
    "zadłużonego" konta domagają się wcześniejszej spłaty debetu, odsetek itd.
    Można z bankiem się nie zgodzić i mając końskie zdrowie i nerwy, po wielu
    tygodniach, wymęczyć anulowanie debetu (można, jestem tego żywym dowodem
    ;-).

    P.S.
    Volkswagen za maj nie ściągał 5 zł tym, którzy wcześniej, przed
    zamknięciem, opróżnili konto.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 3. Data: 2005-07-02 17:53:36
    Od: a...@o...pl