  • 1. Data: 2002-02-21 14:11:22
    Temat: opodatkowanie odsetek od lokaty JUZ w Kredyt Banku
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Jak to się dzieje, że Kredyt Bank oferuje lokatę "JUZ" reklamując ją jako
    zwolnioną od podatku jeżeli tylko założy się ją do 28 lutego 2002r.?
    Przecież zgodnie z art.52a.pkt.1 znowelizowanej ustawy o podatku dochodowym
    od osób fizycznych takie lokaty można było zakładać do końca listopada 2001?
    Pozdrowienia, Wall.

  • 2. Data: 2002-02-21 14:17:11
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Obelkowanie odsetek wchodzi z dniem 1 marca 2002. A więc do 28 lutego osetki są
    nie obelkowane. Kredyt Bank i parę innych instytucji oferuje tzw. lokatę
    dyskontową. Po założeniu lokaty odsetki wypłacane są w dniu założenia.

  • 3. Data: 2002-02-21 14:24:01
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie obelkowane. Kredyt Bank i parę innych instytucji oferuje tzw. lokatę
    > dyskontową. Po założeniu lokaty odsetki wypłacane są w dniu założenia.

    Dzięki. Totalnie zapomniałem o dyskoncie :))).
    Pozdrowienia. Wall

  • 4. Data: 2002-02-21 14:26:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wall" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dochodowym
    > od osób fizycznych takie lokaty można było zakładać do końca listopada

    Odsetki sa wyplacane z dyskontem, czyli najpozniej 28/02 a podatek bedzie
    pobierany od 01/03

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl