  • 1. Data: 2007-02-17 11:44:06
    Temat: oprocentowanie w ge
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    mam kredyt w ge banku. zadzwonilem z pytaniem, co musze zrobic aby
    zmniejszono mi oprocentowanie (konkretnie spytałem o marżę banku).
    Stwierdzili, że marży nie mogą mi obniżyć bo jest na stałe w umowie
    zapisana, ale mogą zmniejszyć mi oprocentowanie (przy czym
    oprocentoweanie składa się z liboru3M+marży banku, której nie można
    zmniejszyć. Spytałem, czy naprawdę w takim razie obniżą libor, pani
    zaprzeczyła, ale powiedziała, że mogą obniżyć oprocentowanie...
    Czy oni coś kręcą, czy po prostu pani w infolinii opowiadała głupoty,
    czy też ja czegoś nie kumam?

    pozdr

  • 2. Data: 2007-02-17 13:09:03
    Temat: Re: oprocentowanie w ge
    Od: "CHR" <n...@w...pl>

    > Czy oni coś kręcą, czy po prostu pani w infolinii opowiadała głupoty,
    > czy też ja czegoś nie kumam?

    Nie rozmawiaj z panią z infolini tylko skontaktuj się bezpośrednio z doradcą
    kredytowym to nie będziesz wysłuchiwał głupot i dowiedz się od niego czy
    zgodzą się na aneks do umowy i obniżenie marży czy masz iść do innego banku.

    Pozdrawiam
    CHR

  • 3. Data: 2007-02-17 14:01:57
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    o`rety napisał(a):
> [...]
    > zaprzeczyła, ale powiedziała, że mogą obniżyć oprocentowanie...
    > Czy oni coś kręcą, czy po prostu pani w infolinii opowiadała głupoty,

    :)))))))))))
    od dawna się zastanawiam po co są te wszelkie infolinie.
    firma udaje, że płaci, pracownik udaje, że pracuje :)

    PG

  • 4. Data: 2007-02-18 00:33:15
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > :)))))))))))
    > od dawna się zastanawiam po co są te wszelkie infolinie.

    bo ludzie dzwonia... im wiecej dzwonia, tym wiecej powstaje infolinii :)))

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 5. Data: 2007-02-18 00:36:04
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    Piterson napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > bo ludzie dzwonia... im wiecej dzwonia, tym wiecej powstaje infolinii :)))

    znaczy najpierw ludzie dzwonili? czy najpierw powstały infolinie? :P
    :)))

    PG

  • 6. Data: 2007-02-18 01:21:34
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    > znaczy najpierw ludzie dzwonili? czy najpierw powstały infolinie? :P
    > :)))

    Jakby nie dzwonili, to by dalej sie nie powiekszaly i nie tworzyly nowe...
    :))

    PS. Ale ja sobie chwale infolinie!

    --
    Pozdrawiam,