-
1. Data: 2011-09-14 23:18:54
Temat: ostrzegam przed getinonline
Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją przedłużenia
lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował podział na dwie.
Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów technicznych
lokata się nie podzieliła i muszę wyrazić zgodę na ponowne jej założenie.
Tym razem poprosiłem przelanie pieniędzy na inne konto.
Dzisiaj jest 15-go. Gdyby pieniądze wyszły 9-go w piątek, to byłyby na moim
rachunku 12-go.
Dzisiaj otrzymałem email że wyszły dopiero 13-go(!). Ale jeszcze do mnie nie
doszły!
Przy okazji prosiłem o kontakt dopiero po 17.00. Próba (jedna) połaczenia
została wykonana wczesnym popołudniem.
Dramatyczny bałagan.
podsumowując co nie wyszło getinonline:
1, nie potrafi obsłużyć własnej usługi podziału lokaty na pół
2. nie potrafi zanotować od której godziny można do mnie dzwonić
3. Nie potrafi przelać pieniędzy z mojej lokaty na mój rachunek w innym banku i
wprowadza w błąd co do daty przelewu.
A ja ponoszę straty.
Odradzam, wygląda to na niezły bałagan. Pieniądze giną w nieznanych
okolicznościach.
Zaginiona kwota jest za wysoka jak na arbitra. Do kogo trzeba się zgłosić w
takiej sytuacji?
pozdrawiam,
MichalL
-
2. Data: 2011-09-15 19:29:27
Temat: Re: ostrzegam przed getinonline
Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
Alior też sobie nie radzi. Dzisiaj pojawiła się informacja o tym, że 14-go
doszły pieniądze.
Chyba kupię skarpetę ;).
MichalL
-
3. Data: 2011-09-15 21:33:16
Temat: Re: ostrzegam przed getinonline
Od: "Waldek" <s...@n...cpam>
Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:j4thpv$dlk$1@node2.news.atman.pl...
> 31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją
> przedłużenia lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował
> podział na dwie.
> Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów
> technicznych lokata się nie podzieliła
Stary numer ;)
Moja sie kiedys podzielila, tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni
od tamtej pory odsylam konsultanta na drzewo ;P
-
4. Data: 2011-09-16 17:27:38
Temat: Re: ostrzegam przed getinonline
Od: BI <f...@o...pl>
On 15 Wrz, 23:33, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
> Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomościnews:j4thpv$dlk$1@node2.news.atman.pl...
>
> tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni
>
Jakiś czas temu (gdy na rynku trwała wojna depozytowa między bankami i
oproc. lokat było dosyć duże) po zakończeniu nieodnawialnej lokaty
założonej w placówce Getina, z powodu błędu pracownika środki nie
wróciły na moje konto w dniu zapadalności. Ponieważ był to piątek, a
kwota duża, obliczyłem że na przetrzymaniu środków przez bank od
piątku do poniedziałku tracę ponad 80 zł odsetek. Złożyłem więc
pisemną reklamację w Oddziale, która została uznana i za okres do
momentu zwrotu środków na mój rachunek bank dopłacił odsetki, tak
jakby lokata trwała 3 dni dłużej.
Uważam, że w takich sytuacjach trzeba zawsze reklamować, a nie
kredytować bank.
-
5. Data: 2011-09-16 20:44:36
Temat: Re: ostrzegam przed getinonline
Od: "Waldek" <s...@n...cpam>
Użytkownik "BI" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
news:6cc93038-df9d-4976-80a4-d4eeeb9b6e1a@a7g2000yqb
.googlegroups.com...
On 15 Wrz, 23:33, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
>> Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
>> wiadomościnews:j4thpv$dlk$1@node2.news.atman.pl...
>>
> >tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni
>>
>Uważam, że w takich sytuacjach trzeba zawsze reklamować, a nie
>kredytować bank.
Tylko ze nie kazdemu chce sie szarpac jesli sa to groszowe sprawy ;)
Generalnie Bank wiecej na tym traci psujac swoj wizerunek i marke
- chocby przez taka antyreklame w sieci,
a ktorej wypromowanie raczej nie malo go kosztuje ;)