  • 1. Data: 2005-05-31 16:11:15
    Temat: Temat akurat na czasie - AllPay.pl - nowy wygląd, nowe kanały płatności, nowe usługi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    AllPay.pl ma nową stronę internetową. Zmiany w wyglądzie witryny, m. in.
    rozbudowana pomoc, intuicyjna i przejrzysta nawigacja, wiele informacji
    dostępnych z poziomu nie zarejestrowanego internauty, to najbardziej
    zauważalne zmiany w systemie AllPay.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,11498

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-31 16:15:21
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > rozbudowana pomoc, intuicyjna i przejrzysta nawigacja, wiele informacji
    > dostępnych z poziomu nie zarejestrowanego internauty, to najbardziej

    żeby przejść na ich strone trzeba ręcznie wklepać adres, jakiś link by
    sie przydal

  • 3. Data: 2005-05-31 17:14:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > rozbudowana pomoc, intuicyjna i przejrzysta nawigacja, wiele informacji
    > dostępnych z poziomu nie zarejestrowanego internauty, to najbardziej

    ...a reszta bez zmian ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-05-31 17:15:02
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Rafał Krupiński napisał(a):

    > żeby przejść na ich strone trzeba ręcznie wklepać adres, jakiś link by
    > sie przydal

    Inteligentny człowiek myśli przez 5 sekund po czym pisze
    http://www.allpay.pl

    Ciężko zgadnąć, prawda? :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-05-31 17:18:55
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Inteligentny człowiek myśli przez 5 sekund po czym pisze
    > http://www.allpay.pl

    Nic nie pisałem i też wszedłem :) ale to pewnie dlatego, że używam Operki :)

    pozd
    Adam

  • 6. Data: 2005-06-01 08:11:33
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Markus Sprungk wrote:

    > Inteligentny człowiek myśli przez 5 sekund po czym pisze
    > http://www.allpay.pl
    >
    > Ciężko zgadnąć, prawda? :)

    nie prawda, zgadnąć łatwo, ale inny inteligentny człowiek pisze
    allpay.pl i nie chce mu sie dodać <a href...
    czytaj ze zrozumieniem.

  • 7. Data: 2005-06-01 09:02:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Rafał Krupiński napisał:

    > nie prawda, zgadnąć łatwo, ale inny inteligentny człowiek pisze
    > allpay.pl i nie chce mu sie dodać <a href...

    HREF niepotrzebny jest. Kazdy ludzki program pocztowy rozpozna samo
    www.allpay.pl.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-06-01 09:31:30
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Bartol Partol wrote:

    > HREF niepotrzebny jest. Kazdy ludzki program pocztowy rozpozna samo
    > www.allpay.pl.

    no to pokaż mi w oryginalnym poscie amry napis 'www.allpay.pl'

    www.allpay.pl to i owszem rozpoznaje, ale (przynajmniej moja moz)
    allpay.pl już nie.
    poza tym stron www nie przeglądam klientem poczty, a tam też nie było linku.

  • 9. Data: 2005-06-01 09:40:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > no to pokaż mi w oryginalnym poscie amry napis 'www.allpay.pl'

    Ale ja nie bronie Amry. odnioslem sie tylko do tego co napisales.

    Dokladnie. Mozilla lubi albo www.costam, albo http://costam.

    > poza tym stron www nie przeglądam klientem poczty, a tam też nie było
    > linku.

    A ja w programie pocztowym klikam link i otwiera mi sie okno/panel
    przegladarki.

    Bartol

  • 10. Data: 2005-06-01 09:58:34
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Bartol Partol wrote:

    > Ale ja nie bronie Amry. odnioslem sie tylko do tego co napisales.

    a mnie właśnie o to chodzi, że ani z posta, ani ze strony nie mogę
    kliknięciem przejść na strone allpay.pl

    proponuję eot, nie ma co tego dłużej wałkować