  • 1. Data: 2002-10-09 12:20:24
    Temat: pa pa
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Kochani Grupowicze !!

    Dawno się nie odzywałam, ale przypuszczam ze jeszcze dlużej nie będę od dziś
    ... Podupadłam na zdrówku dość i nie przebywam w pracy .... Wiem że
    będziecie tęsknili za moimi małymi złośliwościami. Walczcie dalej równiez w
    moim imieniu z bankami i ich niedociągnieciami - papa. Trzymajcie się zdrowo

    Pozdroofka
    Kaśka

  • 2. Data: 2002-10-09 12:29:54
    Temat: Re: pa pa
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Życzę powrotu szybkiego do zdrowia i - w drugiej kolejności - na grupę.
    Trzymaj się!

    Robert

  • 3. Data: 2002-10-09 12:39:11
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Życzę powrotu szybkiego do zdrowia i - w drugiej kolejności - na grupę.
    > Trzymaj się!

    :-)) Dzięki !!! Juz musze wyjść ... zatem jeszcze raz pozdroofka i buziaki
    dla grupowiczów - obiecuje że tak łatwo się nie poddam chorobie i jak ja
    zwalczę (właśnie dzwonił moj lekarz- fajny człowiek ..) to wrócę na grupę
    !!!

  • 4. Data: 2002-10-09 13:00:11
    Od: j...@p...onet.pl

    Zdrowia życzę and don't podupadaj na duchu :-)

    Jacek