  • 1. Data: 2011-09-28 05:41:05
    Temat: Re: Głupis Jasiu-teoretyku, teraz patrz i ucz się jak się zarabi
    Od: "Jan Werbinski" <j...@N...gazeta.pl>

    Krówka gamoniu. Eex to śmieć, który wywaliłem powyżej 8 zł i nie muszę teraz
    przytulać gówna (EEX) żeby odrobić straty i mieć za pół roku wyjście na
    zero. Ty obiecywałeś chyba 14 zł, a teraz tylko 8,75? Hehehe żenada.

    W czasie, kiedy Ty będziesz kisił gówno będą lepsze okazje i porządne spółki
    wypłacające dywidendę do kupienia za bezcen. Lepiej jest zarobić 50 czy 100%
    na dobrej spółce, niż na śmieciu. Ryzyko ze śmieciem jest zawsze większe.
    Zresztą NC jest spalony i służy do szukania frajerów. Większość spółek z NC
    to piramidy szukające kapitału i przynoszące straty. Ktoś ostatnio liczył,
    że 90% NC przynosi spadki.

    Krówka Ty się już skończyłeś. Miałeś na grupie jeden strzał z wejściem w
    inwestycję, ale nie podałeś terminu ani poziomu wyjścia a spółka spadła od
    tego czasu o 50%. Poza tym to jesteś cienki i naganiasz na spółki o
    reputacji gorszej od greckich obligacji.

  • 2. Data: 2011-09-28 18:08:36
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 05:41:05 +0000 (UTC), Jan Werbinski napisał(a):

    > Zresztą NC jest spalony i służy do szukania frajerów. Większość spółek z NC
    > to piramidy szukające kapitału i przynoszące straty. Ktoś ostatnio liczył,
    > że 90% NC przynosi spadki.

    W środku Europy w państwie, które ma prezydencję istnieje geszefcik w
    ordynarny sposób wyłudzający pieniądze. Jest mi wstyd po prostu.

  • 3. Data: 2011-09-28 18:13:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > W środku Europy w państwie, które ma prezydencję istnieje geszefcik w
    > ordynarny sposób wyłudzający pieniądze. Jest mi wstyd po prostu.

    Czyj to jest geszefcik i kto od kogo wyłudza?

  • 4. Data: 2011-09-28 18:27:33
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:13:16 +0200, totus napisał(a):

    > Czyj to jest geszefcik i kto od kogo wyłudza?

    Ty się niespecjaklnie interesujesz AF więc pewnie nie orientujesz się jak
    trudno jest zdobyć jakiekolwiek informacje o spółkach notowanych na NC (już
    abstrahując od rzetelności). W jaki sposób samo NC wprowadza w błąd
    inwestorów przez głupawe porady prawne na ich stronach i przez to że nie
    wymusza na spółkach podawania informacji. To zwykły geszeft rodem z
    targowiska. Jak spółka może być notowana na "poważnej" giełdzie, jeśli
    jedyny "prospekt emisyjny" (czy memorandum) napisany jes w języku czeskim i
    powstał kilka lat przed pierwszym notowaniem a ostatnie bilans jest
    sporządzony rok temu w dodatku dotyczy spółki o innej formie prawnej niż
    SA.

  • 5. Data: 2011-09-28 18:32:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > powstał kilka lat przed pierwszym notowaniem a ostatnie bilans jest
    > sporządzony rok temu w dodatku dotyczy spółki o innej formie prawnej niż

    Czy Twoim zdaniem to jest odpowiedź na moje pytanie czyj to geszefcik?
    Uwielbiam rozmowy z Tobą. Jesteś mistrzem w odpowiadaniu nie na temat.
    Bardzo lubię to obserwować. Twoje techniki omijania pytań zadanych i
    odpowiadanie na pytania nie zadane. Świetne.
    Tak się tylko spytałem. Sprawa mnie nie dotyczy bo ja nie mam wyroku
    sądowego nakazującego handel na NC. Za jakie przestępstwa takie wyroki są
    orzekane?

  • 6. Data: 2011-09-28 18:42:02
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:32:59 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > Tak się tylko spytałem. Sprawa mnie nie dotyczy bo ja nie mam wyroku
    > sądowego nakazującego handel na NC. Za jakie przestępstwa takie wyroki są
    Sorry ale nic z tego ;)

  • 7. Data: 2011-09-28 21:50:50
    Temat: patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym, nie na NC
    Od: k...@p...onet.pl

    Taki teoretyczny znawca i kupowal EEX za grosze (SIC, gdybym wiedzial dolozyl
    bym Ci jeszcze 10 zlotych do zakupow...:-) )

    CZY NIE ZAUWAŻYŁEŚ, że cała dyskusja o NC w kontekscie Eko Eportu to klapa bo
    EEX jest na rynku regulowanym????
    kroovka

    Trzymaj sie teraz cieplo-idzie zima..
    ====================================

    Krówka gamoniu. Eex to śmieć, który wywaliłem powyżej 8 zł i nie muszę teraz
    przytulać gówna (EEX)....., ...he żenada.

> [...]

    tego czasu o 50%. Poza tym to jesteś cienki i naganiasz na spółki o
    reputacji gorszej od greckich obligacji.

    =========
    a bywało smieszniej:

    ....Co prawda EEX za grosze w zeszłym roku kupiłem i nawet udało mi się z tego
    gówna uciec z kilkuprocentowym zyskiem. Tym niemniej to naganianie jest po
    prostu zabawne.

    Pisz jak najwięcej Krówka. Racjonalizuj swoje straty.

    --
    Jan Werbiński

  • 8. Data: 2011-09-28 21:59:59
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    > bym Ci jeszcze 10 zlotych do zakupow...:-) )
    >
    > CZY NIE ZAUWAŻYŁEŚ, że cała dyskusja o NC w kontekscie Eko Eportu to klapa

    Na czym polega różnica że kupowany papier jest na jakimś rynku?

  • 9. Data: 2011-09-29 20:52:33
    Od: k...@p...onet.pl

    Patrz i Ucz się
    kroovka

    teoria do kąta - teraz licza sie emocje i NOS.
    kroovka

  • 10. Data: 2011-09-30 06:54:48
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 22:52:33 +0200, k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Patrz i Ucz się
    > kroovka
    >
    > teoria do kąta - teraz licza sie emocje i NOS.
    > kroovka

    A gdzie mam patrzeć?