  • 1. Data: 2003-04-08 12:09:14
    Temat: pewnie juz bylo... konsolidacja kredytu szukam
    Od: "EST" <e...@e...pl>

    Witam,
    szukam mozliwosci skosolidowania kredytów.

    Sytuacja kiepska bo egzekucja juz komornicza. Czy ktos mi udzieli kredytu
    konsolidujacego jako zabezpieczenie przyjmujac jedynie wynagrodzenie od
    wielu lat w jednej duzej firmie zagranicznej, na czas nieokreslony, z dosc
    duza pensja?

    Prosze o porade szanownych bankowcow.

    Ew. prosze o wskazanie archiwum grupy. Pewnie juz ktos o to pytal.

    pzdr.

    Al

  • 2. Data: 2003-04-08 13:36:00
    Temat: Re: pewnie juz bylo... konsolidacja kredytu szukam
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>

    "EST" <e...@e...pl> wrote in message news:b6ue65$dj4$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > wielu lat w jednej duzej firmie zagranicznej, na czas nieokreslony, z dosc

    Skoro nie jesteś w stanie spłacać obecnych zobowiązań, to jak chcesz to
    spłacac po "konsolidacji"? (no chyba że coś strasznie starego z wieeeelkim
    oprocentowaniem)
    Zapytaj w GE Capital Bank - zdaje się mają coś takiego

  • 3. Data: 2003-04-13 09:38:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Skoro nie jesteś w stanie spłacać obecnych zobowiązań, to jak chcesz to
    > spłacac po "konsolidacji"? (no chyba że coś strasznie starego z wieeeelkim
    > oprocentowaniem)

    Jak to jak??
    Jeżeli ma na raz zapłacić kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy, to może nie być
    w stanie. Natomiast rozłożenie zadłużenia na raty na odpowiednio długi okres
    powoduje, że szansa na spłacenie znacznie się zwiększa. Chyba łatwiej płacić
    co miesiąc ileś tam set złotych normalnego kredytu niż przyjmować w gości
    komornika, który sprzeda Ci dom za pół ceny?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko