  • 1. Data: 2004-08-19 08:31:07
    Temat: pieniądze
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    na czym banki robią pieniądze, że stać
    je na wypłacanie procentu od oszczędności?

  • 2. Data: 2004-08-19 08:33:25
    Temat: Re: pieniądze
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Tak tu było spokojnie, aż nagle bezrobotny zapodaje:

    > na czym banki robią pieniądze, że stać
    > je na wypłacanie procentu od oszczędności?

    Każdy większy ma w piwnicy podręczną drukarenkę. A te mniejsze zlecają
    na zasadzie outsourcingu.
    MSPANC

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 3. Data: 2004-08-19 08:49:52
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    tak myślałem, że uczciwą pracą tego nie osiągają...

  • 4. Data: 2004-08-19 09:08:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    bezrobotny wrote:

    > tak myślałem, że uczciwą pracą tego nie osiągają...

    Praca w drukarni to ciężka fizyczna harówka

  • 5. Data: 2004-08-19 09:28:26
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    bezrobotny z adresu: <e...@g...pl> napisał(a):

    > tak myślałem, że uczciwą pracą tego nie osiągają...

    Uczciwa praca to taka fizyczna? Z kilofem lub innym ciężkim sprzętem? Jeżeli
    tak to masz rację.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 6. Data: 2004-08-19 09:38:06
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    PANOWIE. Używajcie mózgu!

    Jestem po prostu bardzo ciekawy na
    czym banki zbijają kasę. Na papierach
    wartościowych?

  • 7. Data: 2004-08-19 09:40:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > PANOWIE. Używajcie mózgu!

    Sam użyj.

    > Jestem po prostu bardzo ciekawy na
    > czym banki zbijają kasę. Na papierach
    > wartościowych?

    Tak, ale te wartościowe dłużej się drukuje ;-)))

  • 8. Data: 2004-08-19 10:00:04
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    bezrobotny dnia 2004-08-19 11:38 napisał(a) co następuje:

    > Jestem po prostu bardzo ciekawy na
    > czym banki zbijają kasę.

    - "pożyczają" od Ciebie (że zostawiasz im swoje pieniążki), by móc
    "ulokować" je u innych klientów na wyższy procent (udzielają kredytów)
    - opłaty i prowizje

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 9. Data: 2004-08-19 10:41:32
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    sory za pytanie, nie jest szczególnie "udane"
    przyznaję...