  • 1. Data: 2007-09-25 15:59:30
    Temat: pierwsza mLOKATA - mBank - czy trzeba zakladac przez mLinie?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Na http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/mlokata.html czytam:

    "# pierwszą mLOKATĘ właściciel (współwłaściciel) rachunku powinien
    założyć przy pomocy operatora mLinii;
    # kolejne mLOKATY można założyć zarówno przez Internet, jak i przez
    mLinię i może to zrobić także pełnomocnik ogólny."

    Co oznaczaja slowa 'powinien zalozyc'? Jak zaloze bezposrednio z www
    to popelniam jakies naduzycie? Bo dalo sie zalozyc :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2007-09-26 07:54:42
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    >

    > Co oznaczaja slowa 'powinien zalozyc'? Jak zaloze bezposrednio z www
    > to popelniam jakies naduzycie? Bo dalo sie zalozyc :)

    Moze cos im sie walnelo albo cos zminili. Jak rok temu chcialem zalozyc to
    pierwsza musialem zalatwic przez mLinie bo na www nie mozna bylo. Potem juz
    moglem jak chcialem

    Fantom

  • 3. Data: 2007-09-26 08:13:46
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    WAM pisze:

    > Co oznaczaja slowa 'powinien zalozyc'? Jak zaloze bezposrednio z www
    > to popelniam jakies naduzycie? Bo dalo sie zalozyc :)

    Dla rachunków otworzonych przed dniem X - pierwsza lokata dla danego
    rachunku tylko przez mLinię (po prostu nie ma takiej opcji w serwisie
    internetowym i pojawia się dopiero po otworzeniu pierwszej lokaty via
    telefon). Dla rachunków otworzonych po w/w dniu X - można wszystko przez
    www.

    Nie pytaj mnie o dokładną datę dnia X - na pewno dobrych parę lat temu.

  • 4. Data: 2007-09-26 12:37:28
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > # kolejne mLOKATY można założyć zarówno przez Internet, jak i przez
    > mLinię i może to zrobić także pełnomocnik ogólny."

    A ja z innej beczki. Jaki jest sens zakladania mLOKATY, na ktorej
    oprocentowanie wynosi od 3,7 do 4,45%? eMAX Plus jest oprocentowany 4,5%.

    MarkX

  • 5. Data: 2007-09-26 14:19:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 26 Sep 2007 14:37:28 +0200, "MarkX" <m...@o...pl> wrote:

    >A ja z innej beczki. Jaki jest sens zakladania mLOKATY, na ktorej
    >oprocentowanie wynosi od 3,7 do 4,45%? eMAX Plus jest oprocentowany 4,5%.
    Czekalem na to pytanie :)
    poprawie Cie najpierw: od 4,3 do 4,7%. Oprocentowanie stale.
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml

    Zauwaz rowniez, ze sa ludzie w ktorych umyslach lokata jest lepiej
    oprocentowana niz ROR i zakladaja lokaty nie patrzac na odsetki :) To
    zapewne dla nich sa mlokaty - bo co to za bank bez lokat? A bank
    zarabia na ich bezmyslnosci.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2007-09-26 15:21:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 26 Sep 2007 10:13:46 +0200, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

> [...]
    >www.
    >
    >Nie pytaj mnie o dokładną datę dnia X - na pewno dobrych parę lat temu.
    Hm, w moim rachunku - zalozonym w sierpniu 2001 jest taka opcja w menu
    :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2007-09-26 16:18:59
    Od: Ra <w.stopce>

    WAM napisał(a):

    > Czekalem na to pytanie :)
    > poprawie Cie najpierw: od 4,3 do 4,7%. Oprocentowanie stale.
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml

    czyli żeby było lepiej niż na emaksie lokata musi byc na minimum 9
    miesiący, jak dla mnie to długo, tym bardziej że jest spora szansa na
    wzrost stóp

> [...]
    >oprocentowana niz ROR i zakladaja lokaty nie patrzac na odsetki :) To
    >zapewne dla nich sa mlokaty - bo co to za bank bez lokat? A bank
    IMHO tacy ludzie nie mają kont w mbanku, w telewizji ciągle lecą reklamy
    oka więc prędzej tam przyjdą z pieniążkami

  • 8. Data: 2007-09-26 19:56:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 26 Sep 2007 18:18:59 +0200, Ra <w.stopce> wrote:

    >IMHO tacy ludzie nie mają kont w mbanku, w telewizji ciągle lecą reklamy
    >oka więc prędzej tam przyjdą z pieniążkami
    IMHO maja, bo sam znam takich. Stad moje pytanie o mlokaty :) ale na
    zerwanie juz za pozno bo tylko 50% odsetek wyplaca :(

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 9. Data: 2007-09-26 20:10:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Wrz, 21:56, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
    > On Wed, 26 Sep 2007 18:18:59 +0200, Ra <w.stopce> w
    >
    > IMHO maja, bo sam znam takich. Stad moje pytanie o mlokaty :) ale na
    > zerwanie juz za pozno bo tylko 50% odsetek wyplaca :(

    Moze chodzic o gwarancje oprocentowania?
    eMaxplus moze za tydzien byc oprocentowany dajmy na to 3% a na lokacie
    zmian nie bedzie?

    Tak przy okazji sa pewne niewygody z tymi wieloma kontami - widze w
    regulaminie, ze na kazde (jesli by sie chcialo ustanawiac) trzebaby
    wykupywac osobno dyspozycje na wypadek smierci za 15 zl.

  • 10. Data: 2007-09-26 21:16:09
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    WAM pisze:

    > Hm, w moim rachunku - zalozonym w sierpniu 2001 jest taka opcja w menu

    Ja mam rachunki z lipca 2001 i trzeba było pierwsze lokaty zakładać via
    telefon. Chyba, że to już po prostu nieaktualne, i wszyscy mogą via
    internet, niezależnie od daty otwarcia rachunku.