  • 1. Data: 2013-11-12 13:55:45
    Temat: pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Muszę nieco pomarudzić na filozofię Millenium. Generalnie wiele
    rozwiązań mają bardzo fajnych, ale nie rozumiem ich polityki braku
    kontaktu telefonicznego do oddziału - żeby można było po zdobyciu
    wszystkich dokumentów zadzwonić i szybko umówić się na dany dzień.

    Kontakt via e-mail czasem działa, czasem nie (jak np. dana osoba jest na
    urlopie), nie ma ogólnego kontaktu do oddziału i trzeba stosować protezę
    kontaktu przez ogólną infolinię.

    Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do
    swoich placówek...

  • 2. Data: 2013-11-12 21:17:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do
    > swoich placówek...

    no u nich tak już jest, na wizytówkach nie mają telefonów....skąd taka
    polityka? pojęcia nie mam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-11-13 09:15:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 21:17:35 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > no u nich tak już jest, na wizytówkach nie mają telefonów....skąd taka
    > polityka? pojęcia nie mam
    Sporo banków tak ma. Kontakt poprzez ogólna infolinię.
    Chociaz akurat do oddzialu millenium w moim miescie telefon znalazłem i pewne rzeczy
    bez problemu umawiam.